Nu op tv-topic

‘Veel zegen’

Lol

Ik hoop dat ze een account aanmaakt.

3 likes

Hahahaha ja sowieso je mag in je handjes knijpen met je milli ouwe graftak

3 likes

Ik vind dit juist een pluspunt; woon in een stad en vind het heerlijk in de middle of nowhere te zitten. Ga ik komend weekend ook doen. Natuur en verder niks haha.

2 likes

wilma praat geen fries maar snap er nog steeds niks van

2 likes

Zou never contact willen hebben met die vrouw doen, maar ik begrijp haar ergernis ook wel. Er zit een stel kopers voor je dat meermaals totaal onvoorbereid komt. Zou ik ook niet blij mee zijn

@Bergamot ik denk zelf wel dat zij in staat zijn om dat festival achtige sfeertje te creëren. Alleen het concept van rust snap ik niet zo. Denk dat hun doelgroep veel liever voor een klein feestje naar zo’n plek gaat (dan hoef je ook amper van het terrein af). Voor rust zijn er veel mooiere plekken

8 likes

Wauw de hele dag gewerkt. Craaaazy

Edit wow “toneelstukje”

4 likes

Je zou maar Wilma als schoonmoeder hebben

5 likes

Kinderen die een pretpark gekocht hebben, echt precies dat!!

13 likes

Hadden ze Gregor niet kunnen vragen voor de meterstanden? Is toch zn hobby

20 likes

Wat een lapzwans is die Willem. Maar goed dat vond ik vroeger ook al.

10 likes

Pff wat irritant. Er wordt allemaal gesproken over lijstjes en verwachtingen en miscommunicatie maar er wordt niet echt duidelijk waarom Wilma zo verbolgen is. Geef ons gewoon de tea ipv dit vage gedoe.
Oh en dat Rachel daar met dat kind op schoot zit tijdens zo’n overleg, daar zou ik me kapot aan ergeren. Laat je kind ff ergens anders als je zo’n afspraak hebt.

15 likes

Marianne slaat de spijker op z’n kop.

Ook Willem net: ja we moeten niet vergeten even stil te staan en te genieten.

GAST stilstaan? Je moet nu keihard aan de bak en dertig kilo afvallen omdat je iedere dag van 7 tot 22 aan het verbouwen bent heb je nog nooit een aflevering van ik vertrek gezien??

19 likes

Ik vind het juist heel denigrerend klinken

2 likes

Hahahahaha de ene helft natuur"bos babes" de andere helft wildeburg uit je dak spacende ibiza gangers.
En allemaal midden dertig en graf irritant.

@VanderWoodsen ja dat is echt chill maar hier, kijk hoe dicht die huisjes bij elkaar staan. Op een landal heb je meer privacy. En ik zou voor wat dit gaat kosten (denk best veel om t rendabel te houden) liever in een natuurhuisje op de Veluwe zitten…

19 likes

Privilege tv

7 likes

Nee joh kan toch wel in twee maanden? :clown_face:

1 like

Ik was trouwens helemaal vergeten dat het volgende week alweer mei is, dacht al huh Schindlers List op tv.

3 likes

Ik geloof hun nonchalante houding niet zo en zou niet verrast zijn als dit voor tv is. Oh haha, we hebben niet alles gelezen!! Zo zijn zij echt niet. Als alles tot in de puntjes voorbereid was, zou het geen interessante tv opleveren. Ze hebben blijkbaar wel een plan geschreven waar ze meer dan een miljoen binnen hebben geharkt en een tv programma gekregen.

3 likes

Ik geloof wel dat zij zo zijn, zeker die Willem.

1 like