Nu op tv-topic

O M G Debbie what the hell.

Met wie zit je liever een week in de B&B?

  • Bert
  • Debbie

0 stemmers

Ze blijft me echt verbazen maar op een negatieve manier

2 likes

Ik wil Jelmer wel even lenen.

1 like

Ik zit echt op te letten wanneer Melvin z’n uitspraak gaat doen hahha

1 like

Maar wel pas nadat je eerst de hele B&B in de verf hebt gezet en sigaretten hebt geveegd. Werken zal je!! Bij Bert zitten die dames alleen maar wijn te drinken

1 like

Ja pff ik vind Bert zo deprimerend. Ik besefte gisteren ook pas dat hij gewoon echt B&B-houder is. Dat ie gasten moet ontvangen en enigszins enthousiast moet doen over de omgeving en zo. Kan me daar weinig bij voorstellen.

6 likes

Ik loop wat achter te laat begonnen vandaag,
Wat heb ik een hekel aan Bert. Wanneer gaat Ramona nou weg ??
My God Debbie …… wat een heks naar Melvin zeg, eerst eten geven aan Pasquel en vervolgens Melvin overslaan “want eerst de gast”. Kutwijf is het sorry haha

7 likes

Hij draagt wel de spullen! Echte gentleman hahha

1 like

Hahaha bij Roxanne die jongens zijn wel leuk.
Heel schattig met z’n 3-en hun tanden poetsen.

4 likes

Charmant zeg

Guess what, Melvin zit bij mij op de bank.

5 likes

Nou meid alle details plssssss

1 like

Ja I wish, maar geloof wel dat ik het commentaar heb gemist van Melvin richting Debbie…

Hahaha ik weet ook al dagen niet wat er bedoeld werd (ik ben al bij aflevering 13)

1 like

Ja ik heb ook niks bijzonders gehoord?

1 like

Zo deprimerend dat troosteloze binnen hangen bij bert en de hele tijd die passief agressieve opmerkingen naar elkaar.
Oh nu ineens van die seksueel getinte grapjes, terwijl de sfeer als een koelkast is.

11 likes

Hahaha ik was het die iets postte over eindelijk een terechte opmerking, maarrrr heb nooit gezegd dat het Melvin zou zijn. Hehe. Het is ook niet mega spectaculair, en ook helaas nog niet persoonlijk tegen Debbie, maar in zo’n ‘biechtstukje’ tussendoor. Vond het gewoon een verademing dat er dus wel iemand is die eindelijk eens met de waarheid kwam, maar weet niet meer waar het exact zat dus mss komt het nog!

1 like

Ooooo hahaha!! :joy::joy:

1 like

Hij zei toch een keer we zijn klusjesmannen