Nu op tv-topic

Ja dat is diegene wat ik bedoelde woowieee, kom maar naar mij!

Heh wat doen die mannen dom omdat die nieuwe man een konijn heeft?

En vind die Debbie echt heeeel zakelijk en echt een ijskonijn

6 likes

Omg die Teun en Mitch zijn not amused zeg. :rofl:

2 likes

Hahahah deze vrouw lekker sarcastisch over die knuffel ‘joehoe’ :joy:

3 likes

Neee snap ik wel!
En Ysolde gaat naar huis, doei doei…

Bert & Romana gaan lekker scooter rijden :joy:
Met Romana achterop de scooter

Nee nee dat is geen Ysolde toch? Die is al pleite.

Owja huh ik draai even mensen om, wat is haar naam… shit nu is Humberto al.

Donnie & Gerard :joy::joy:

Ja deze aflevering ging snel. Best grappig dat we genieten van zon ongemakkelijk slecht in elkaar gezette programma. Lekker Hollandse ongemakkelijkheid.

1 like

Wanneer hoor je liever dat jouw B&B-lover jou niet ziet zitten?

  • Tegen de avond, dan kun je nog gezellig een wijntje drinken met z’n allen
  • In de ochtend, meteen wegwezen

0 stemmers

‘Melvin is gedegradeerd tot 1000-dingendoekje.’

Ik kan de intro al niet aan :rofl:

8 likes

Ben nu wel heel benieuwd naar morgen!!!

Hahaha die voiceover is echt villein vaak ja!

Gister nico heel verhaal over dat hij nog niet verliefd was en dat hij het helemaal prima vindt zo.
Art vandaag: “de verliefde nico is naar huis”

3 likes

Ja morgen pas op tv! Helaas geen grote sensatie hoor maar weet zeker dat je het niet mist. Het is ineens een heel ander soort stukje tussen alles wat je gewend bent. Lekker cryptisch ja, maar wil niks spoilen. Leuker voor de irri/entertainment als je het zelf ziet

Vraag me trouwens echt af hoe de B&B eigenaren en deelnemers nu terugkijken naar zichzelf

1 like

Ergens hoop ik op een terugblik video over 1.5 maand ofzo en dat de jongens samen op vakantie zijn geweest, samen drinken, alledrie gewoon een normale vriendin. Super leuk item van de heren en dan zo’n text overlay bij een foto van Debbie : Debbie is nog steeds op zoek naar de ware en/of klusjesman/schoonmaker

16 likes

Oke ik ben gaan kijken vanaf aflevering 1 (B&B) en omg die Mitch :drooling_face: Beter blijft hij lang

3 likes

Begonnen aan aflevering 13 van B&B(morgen op tv denk ik?) maar echt die uitspraken van Debbie ook. Wat een kutwijf eigenlijk, alsof ze zelf zo’n pareltje of lot uit de loterij is. Echt uit de hoogte gevallen zeg :nauseated_face:

9 likes

Hahahaha zie nu een fragment van die Debbie die zegt dat je spaghetti alleen met vork mag eten en met een lepel erbij om het beter om je vork te kunnen draaien, daarover zegt ze ‘dat is voor kindjes’. Zo’n zin om een bord spaghetti te snijden recht voor haar neus

7 likes

Volgens mij de laatste of een na laatste aflevering b&b

Wat ongemakkelijk ook dat Debbie niet even zei van joh jongens ik heb net een lastig gesprek gehad met Melvin en hem laten weten niet verder met hem te willen. Het bleef gewoon helemaal stil erover terwijl ze zaten te ontbijten. Echt fucking ongemakkelijk. Maar als ik Melvin was was ik sowieso al lang weggeweest.


En wat is het met die gore schoonmaakgewoontes bij de mannen van Caroline? Die Nico stak al z’n hand in het toiletwater? en nu die Mark die met een doekje waar hij net een wc mee boent nog even de rest van de badkamer doet? Ik vond het overdreven en ongemakkelijk dat ze ze liet schoonmaken maar eerlijk het is wel een goede test. Zou ze allebei naar huis sturen, goor en dom vind ik het. Echt van die mannen die hun vrouw laten schoonmaken en het zelf niet willen doen.

6 likes

Aflevering 13 b&b

Samenvatting

15 likes

Perfecte samenvatting

2 likes