Nu op tv-topic

Ah nee die heb ik toen gemist, maar weet dat een collega hier ook heel enthousiast over was. Ga daar nog eens naar kijken/luisteren!

1 like

Nou Marcella is nieuw bij Vincent, ben eens benieuwd!

1 like

Lijkt me best lastig om er nog tussen te komen, die andere 2 zijn al een week samen. Dan moet er bijna wel meteen een mega-vonk zijn, anders haal je dat bijna niet meer in.

1 like

En ook nog eens beide uit Zoetermeer!

1 like

Ze moeten voortaan wel of Debbie óf Bert in de uitzending doen hoor (of allebei), voor de juiste mate van ongemakkelijkheid en irritainment.

8 likes

Ik vind dat Jacob (Portugal) gewoon een woongroep moet starten met zijn vrouwen. Kan die ene yoga geven, de ander fitness, die kroegbaas doet de horeca en die blonde wordt hoofd styling.

16 likes

Ow god jongens als Caroline in beeld is, ga ik automatisch ook met m’n ogen wijd open tv kijken.

14 likes

Niet Nico :cry:

Dat Jacob ook gewoon rustig zijn sjoelbeurt afmaakt terwijl die vrouwen met z’n vieren op hem staan te wachten :joy: Deze man is zo vreeemd af en toe.

14 likes

In je eentje sjoelen ook, hahaha

3 likes

:joy: Over welk programma gaat dit?

B&B vol liefde!!! Moet je kijken

1 like

Wie gaat Caroline wegsturen denk je?

Kan ik nog inkomen of moet ik vanaf aflevering 1 beginnen? Het zijn er echt al veel haha

Als het maar niet Mark is! god ik ben slecht in namen, die met dat langer haar hij kreeg vandaag een speciale behandeling.

@kleinmaargroot geen probleem, je kunt gewoon instappen.

1 like

@kleinmaargroot Ah sorry ik ging door op de posts van de rest, dus zonder context is het al helemaal raar :joy: Het zijn inderdaad wat afleveringen inmiddels, maar het is ZO de moeite waard. Ik ben ook pas later begonnen met kijken dus heb het lekker kunnen bingen.

1 like

Ja die een massage kreeg hè. Die is wel lief.
Ik denk dat die 2e man eruit gaat. Die praatte altijd teveel.

Ze zei toch dat ze hem onzeker vindt en daardoor niet aantrekkelijk oid? Ik zie ook geen enkele chemie tussen hun.
Ik denk wel dat hij eruit gaat, hij is veel te drammerig.

2 likes

Ohhhh dat is wel jammer! Hij is zo in love met haar.
Maar ik mis Debbie en de ongemakkelijkheid in Italië.

1 like

Ja ik ook! Ik zag ook geen debbie in het voorstukje van morgen, dus dan hoop ik maar op veel bert! :joy:

1 like