Nu op tv-topic

Ik kijk B&B vol liefde via videoland en nu lijkt er toch wat structuur te komen! Presentator Art komt op bezoek in Portugal, waarom nu pas? Gek gemaakt haha

1 like

Wat ik gek vind is dat die vrouwen in Portugal allemaal tegelijk moesten aankomem en dan daar sowieso 14 dagen moeten blijven vanwege de quarantaineregels maart Art hoeft dat niet? Tenminste zo lijkt het maar misschien was die er van te voren al 2 weken? Alleen dit meldt RTL dan weer niet :woman_shrugging:

5 likes

Ja het is niet goed uitgelegd allemaal.

2 likes

Dit programma lijkt echt door een 1e jaars stagiaire in elkaar geflanst te zijn ofzo, totaal geen opbouw, logica, draaiboek, spelregels, duidelijkheid.
Maar dat maakt het wel extra leuk juist vind ik! De deelnemers maken de show en dat niemand een idee heeft wat de bedoeling is maakt het nog grappiger. :+1:

11 likes

Het is weer begonnen @Oprah

1 like

Omg Lakshmi bij Studio Tokio, widm en OS samen is wel :smiling_face_with_three_hearts::partying_face:

1 like

Ik kom net terug van de hond uitlaten!!

1 like

Ja vlg mij wilde Jacob dat ze tegelijk kwamen, en had hij ze ook alle 4 zelf uitgezocht (ipv vrienden/familie in te schakelen)

1 like

Ow hij vindt t niet erg, okdoei

Dat zou ik zeggen als ik gedumpt zou worden. Nou dan niet doeiiii

1 like

Ik vind Jacob een rare maar die vrouwen ook hoor, alles wat ze doen is zeiken en met elkaar die Jacob compleet afzeiken. Waarom geef je je dan op.

2 likes

Hahaha die reactie van Nico klonk alsof hij het concept van het programma niet helemaal begreep? “Ik pas hier perfect maar zij gaat liever haar gevoel achterna.” Ze zoekt niet écht een klusjesman, Nico.

14 likes

Ik vind Marcella 100x niks, ik weet niet wat met haar is. Kan het niet goed omschrijven…

1 like

Ik vind Mark heel aantrekkelijk en dat vind ik vreselijk van mezelf

1 like

Nee ik snap (helaas) wel wat je bedoelt
Hij speelt - denk ik - soms met suffe opmerkingen en grapjes en dan denk ik :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh gatver ik vind dat zo’n verschrikkelijk gladde kwal :joy: Maar je bent er ook niet trots op zie ik haha.

God die vraag of Bert een charmante man is, en er kwam gewoon geen antwoord hahaha. Uiteindelijk stamelde ze maar ‘ja hij is wel charmant omdat hij vraagt wat wij willen’, maar hallo dat is toch gewoon het minimale aan beleefde omgangsvormen?! Echt gênant weer allemaal.

6 likes

Nico dacht; klusjesman, it’s in the name dus die is binnen.

Maar die Bert joh, wat een hork he. Krijg ook geen hoogte van Romana of ze het nou wel of niet (en hem) leuk vindt. Ik was in ieder geval met gierende banden weggereden. Maar dat was ik overal wel denk ik

Sowieso snap ik niet dat al die deelnemers overal zoveel klusjes krijgen. Dat je even meehelpt snap ik, maar hoe denkt die B&B eigenaar zo de mensen te leren kennen en liefde te vinden, snap d’r niks van. Die ene keer een ijsje eten in Salerno bv. zet ook weinig zoden aan de dijk

3 likes

Ik vind dat ze zich goed staande houdt! Lijkt mij heel lastig om tussen twee mensen te komen die elkaar al een stuk beter kennen.

Ze praat wel steeds in een soort werkmodus, alsof ze hen toespreekt van achter een balie. Misschien houdt ze haar gevoel in?

Ja dat laatste wat je zegt idd! Maar ze is ook front-office manager.

En Mark vind ik ook echt wow, past ook qua uiterlijk helemaal bij Caroline.

1 like

Is Mark nou die voetballer of die andere die in net pak aankwam?

Vandaag komt een nieuwe bij Debbie! Ene Jelmer ofzo. Ik ben benieuwd naar de ongemakkelijkheid.