Nu op tv-topic

Ja en dat zij kwetsbaar zou zijn. Nou sorry Bert dat niet iedereen zo een horken attitude heeft als jij (of Ramona). Heb overigens ook niet echt het gevoel dat die 2 heeeel lekker gaan. Ze zei ook toch iets van; gaat met vlagen, krijgt nog weinig grip op hem. Die nieuwe dame is denk ik te leuk voor hem. Ik vind hem echt niks en arrogant? En Ramona zo stiekem af en toe

Debbie denkt dat als ze maar lief blijft lachen, ze met alles weg komt. Vind het ook heel irri dat je, als je net vertelt een hele leuke band met je ouders te hebben, op nationale tv zo doorvraagt over waarom hij dat niet heeft en of die vader nog een 2e kans krijgt. Vind dat zulke privé onderwerpen. Tuurlijk snap dat het een beeld geeft, maar geen contact met een ouder is niet voor iedereen leuk topic om te bespreken

6 likes

Tom is in Oekraïne en dus ook naar Chernobyl! Wajoooow

1 like

Titanic :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Haha wilde net hier posten. Zo heeeerlijk :heart::heart:

Edit ah zo episch die scène in die koets en nu komt de schots :scream::scream::scream: Neeeeeeeee

2 likes

Ik had me helemaal verheugd op b&b vol liefde, is het vandaag niet. Wie bedenkt een programmering van ma t/m do, dat is toch niet logisch.

3 likes

Ik kijk nu alles van b&b vol liefde terug, maar sommige mensen zijn zo apart. Bijzonder :sweat_smile:

1 like

Oh ik weet nog zo goed hoe erg ik onder de indruk was toen ik als kind deze film voor het eerst zag he. Ik denk dat ik nooit weer zo onder de indruk kan raken van een film.

Ah ja dit had ik gisteravond ook gezien, moest zo lachen om dat wc papier met Poetin erop en toen die vrouw in Tsjernobyl hem eten ging aanbieden en die gids maar bleef zeggen dat hij het niet aanraadde, en die vrouw bleef maar aandringen :laughing:

1 like

Ja idd! Maar die vrouw joh en hij van: ja fuck it, ik eet wel. :flushed:
En dat er nog 3000 mensen daar aan het werk zijn, kun je toch eig niet voorstellen.

1 like

Wie weet wat het upload schema op Videoland is van B&B? Soms kun je 2 afleveringen vooruitkijken maar nu al aantal dagen niet

1 like

Vr/za/zo kun je niet vooruit kijken, maandag t/m donderdag wel.

1 like

Zooo ben helemaal bij met B&B, ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Wat een programma, wat een concept… dit is toch gedoemd te mislukken. Oh man wat een tv :joy: Alles is hier verder al gezegd maar Debbie staat met stipt op nummer 1 qua ergernis bij mij, man man man. En WAAROM houdt ze constant haar hoofd schuin voor die camera. Echt doe gewoon normaal please want je wordt er niet leuker op

8 likes

Ik heb hoge verwachtingen, maar Zomergasten met Roxane van Iperen begint nu al goed. Opent met de Italiaanse maffia en (foto)journalistiek.

2 likes

Ja! Wat een beelden joh… heerlijk dat zomergasten er weer is! Onderwerpen van vorige x spraken me ook echt aan, jammer van de (vond ik) saaie vertelstijl van Alkemade.

Ja, vond ik ook van Alkemade. Maar interessant genoeg om niet af te haken. Goede start wel dit jaar!

1 like

Vind ik ook! Mooie vergelijking nu over kapitalisme als ‘geloof’

1 like

Gewoon een hele avond twee intelligente vrouwen met elkaar in gesprek over alle relevante thema’s*. Dit is waarom zomergasten echt m’n lievelingsprogramma is.
*Ok inclusief TikTok-kattenfilmpjes haha

3 likes

Dat zeg je echt mooi! Ben het met je eens. De diepere laag waar bijna nooit tijd voor is op televisie.

Haha ik had dit vandaag omdat ik dacht dat het maandag was :joy:

Ik had mijn vriend zelfs overgehaald om mee te kijken. Dus wij zaten klaar, is het niet op! Ik de tv-gids en rtl site bekijken maar kon ook nergens iets over afl 9 vinden…
Ik: “Hè wat gek, vorige week was het wel op maandag!”
Vriend: “…. het is vandaag zondag.”

Maar gelukkig was Zomergasten er! Ben blij met Janine Abbring als presentator, incl interessante gast was het inderdaad fijn om naar te kijken vanavond.

1 like

heb je deze uitzending destijds ook gezien? Is me erg bijgebleven, heel tof mens ook! Heb haar boeken ook gelezen.

edit: zie dat de hele uitzending nog op spotify staat, snel eens herluisteren!

3 likes