Nu op tv-topic

Ik zag gisteren een fragment van die Debbie en wat een naar mens. Denk dat ik de komende dagen even alles terug ga kijken

3 likes

Ik kijk via rtl xl, dan kun je gewoon tegelijk met de rest van Nederland kijken, alleen heb je minder reclame dus ben je sneller klaar.

Ik vind Debbie wel echt de grootste trut, ik hoop echt dat melvin weg gaat.

Het meest vermakelijk vind ik de hele situatie bij bert, en die Portugese man.

En ik vind die haantjes bij Caroline ook vermakelijk. Ik las op Twitter “ze leggen nog net niet hun pikken op tafel met een meetlint ernaast”. Dat klopt wel ja.
Die nieuwe vind ik ook echt vervelend met zijn seksgrapjes en toespelingen.

En ik vind dat Vincent een vrouw erbij moet krijgen, dit wordt wel saai zo.

3 likes

Ah ja ik kijk dus ook vooruit
Ben bij de Reiki sessie van Nico

Okeeee doei Ysolde!
Die Debbie jeeeeezus

1 like

Pff debby “hij ziet mij als de perfecte vrouw”
Nou volgens mij heeft melvin dat nooit gezegd hoor. :roll_eyes: arrogante troel.

3 likes

Niet te doen dat programma, gisteren geprobeerd omdat het er hier steeds over gaat… NIET te doen!

3 likes

Ik wil bijna in de auto stappen om Melvin te redden!
Mja is natuurlijk al tijdje geleden opgenomen.

2 likes

Hahahaha maar wat ze zei over dat hij in Italië wilde wonen dacht ik oh ja zou dat z’n reden zijn want iets anders kan ik niet bedenken

2 likes

Jeetje bert. En Ysolde. Zo ongemakkelijk heb ik het niet vaak gezien. :cold_face:
Ik heb ook geen idee wat ze nou zei toen hij zei dat ze niet klaar is voor een relatie.

4 likes

Ik dacht ook dat hij toen zei wacht even en iets wilde wegleggen zodat hij haar een knuffel kon geven maar niets was minder waar :joy::joy:

Ik ben nu aan het terugkijken, maar die Debbie…
Man man man :roll_eyes: Je zou bijna gaan denken dat het allemaal scripted is. Dit kàn toch niet :cry:

2 likes

Haal die Melvin daar weg jongens.
Ik kan het niet meer aanzien.

Vertel me je tips en tops :sob:

Hahaha volgende week nieuwe vrouw bij Vincent, die zegt “misschien ga ik wel gelijk weer weg!”
Arme jongen.
Het huis heeft wel potentie, hij moet er gewoon eens wat potten verf tegenaan knallen, alles ziet er nu zo smoezelig uit.

Die chemie tussen bert en romana snap ik niet hoor :woman_shrugging:

2 likes

Wat een geweldig programma is B&B. Lastig te bepalen welke verhaallijn nou m’n favoriet is. Die Nederlandse vrouw is het minst cringeworthy in elk geval, vind die Mitch best leuk. Minst sympathiek vind ik Bert en Debbie. Jacob heeft tenminste nog wat zelfinzicht, wellicht dat hij nog wat meer gaat openstaan voor zijn gasten (die ik overigens allevier leuk vind, vooral Jennie gun ik de wereld). Vincent uit Italië is een beetje saai, maar zie best een match tussen hem en Monique. Ik geniet echt extreem van dit programma en ga even checken of ik een hacker kan vinden die alle afleveringen bij RTL kan stelen.

3 likes

Ik vind Debbie ook zo gemeen. Eigenlijk hoop ik dat die jongens gewoon goede vrienden worden en samen vertrekken, haha. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze de derde en vierde man gaat behandelen.
Haar stem en manier van doen vind ik ook zo vervelend de hele tijd. Alsof alles de hele tijd perfect en in control moet zijn, nooit in voor iets spontaans. Mijn vriend verstaat geen Nederlands maar noemde haar gedrag op basis van de beelden vergelijkbaar met dat van een psychopaat :joy:

Maar inderdaad, hoe is dit programma opgezet? Hoe lang zijn ze daar, wanneer valt er iemand af, hebben de B&B-eigenaar en de vrienden uit dezelfde groep mensen geselecteerd? Want anders krijg je toch ook misschien iemand aan je voordeur waarvan je bij de video al dacht ‘oh gatver nee…’

Ben benieuwd hoe jongens als Melvin en Teun hier nu thuis naar terugkijken. Die voice-over en montage maken alles nog triester.

Gister zoiets: ‘als een kwispelend hondje wacht Melvin totdat zijn Debbie hem eindelijk mee naar buiten neemt’. :cry:

Volgens mij is het zo dat de vrienden gewoon ook de vudeo’s mochten kijken en daar 2 mensen uit mochten kiezen. Dus ook die diegene al eerder heeft afgeschreven(om het zo maar even te zeggen). Melvin is dus zo iemand die Debbie zelf nooit had uitgekozen maar de vrienden wel.

1 like

Zoiets als: “dat zijn jouw woorden” en “ik vind jou ook niet geaard… je bent half klaar” ofzo

1 like

Ja dat dacht ik ook, maar wat een slecht idee? Haha ik zou dat echt kut vinden, dat je denkt ‘als het maar niet die is!’ en dat precies die dan langskomt :joy:

1 like

Ik heb het even terug gekeken en ze zegt:
“nouja ik heb niet het idee dat het daar helemaal euh dat dat het echt euh dus dat ik eigenlijk wel euh je hebt wel euh voor een gedeelte teg… euh ik denkt euh half euhh niet geworteld bent nog.”

Maar ja ik snap dat ze even met haar mond vol tanden stond, het was in principe gewoon afgerond, prima, er is geen match, klaar. En dan moet hij nog even een trap na geven dat zij niet rijp is voor een relatie.
Sloeg ook echt nergens op. Gemeen en heel kinderachtig van hem.

Ik denk dat sommige stukjes wel een beetje geregisseerd zijn, zoals toen Bert helemaal overdreven zijn vingers ging aflikken voor de camera.
Maar ik denk dat Debbie wel gewoon echt zo is, want je gaat jezelf toch niet zo neerzetten op tv?!

5 likes