Nu op tv-topic

Ja klinkt ook mega minachtend steeds “oh dus jij houdt van Italië”
“Het is je eerste keer in Italië”

1 like

Dat Spy In The Wild op NPO1 is zo grappig, echt leuk om de dieren van zo dichtbij te zien. En die robots zijn megaknap gemaakt joh!

1 like

Ik vraag me trouwens ook nog af waarom Debbie van B&B vol liefde die jongen Pasquale noemt ipv Pascal? Is dat Italiaans?

Mammaaaa de PlayStation doet t nieieiettt

@Alchemy Je had mij getipt over B&B Vol Liefde en wilde je nog even bedanken daarvoor haha. Ik had weinig verwachtingen, maar ik ben al helemaal bij en het is precies de hoeveelheid ongemakkelijkheid die ik nodig had :joy:

3 likes

Om welke stellen moeten jullie het meest lachen?
Ik kan echt niet kiezen. Bert met z’n 3 vrouwen, die ongemakkelijkheid tussen Ramona en Ysolde. Snap niet dat die Ysolde nog niet is weggerend.
Of die Bert soort van Johnny Bravo uit de jaren 90. Met zijn 50-60 jarige dames die het onderling wat gezelliger hebben.
Of toch de wat kakkerige Debbie waar niemand goed genoeg voor is en de jongens inmiddels een bromance zijn begonnen.

6 likes

Daarom ook irri dat wij kijkers geen extra info krijgen over; hoe “vallen” de kandidaten af,
Gaat dat per 1 persoon per keer? Wat is de kandidaten hierover verteld?

1 like

Echt hè ze lijkt geen zelfwaarde meer te hebben. Heeft ze het echt niet door dat ze belachelijk gemaakt wordt. Vind het echt sneu.

Bij die Vincent (of het Victor) in Italië ging ene dame de volgende dag meteen weg. Ik dacht dat het gewoon kon.

1 like

@midheavenmoon klopt denk ook dat ze weg mogen (vind wel dat het tijd is voor Vincent om dame 3 te ontmoeten)

maar meer van; wat is het idee vh programma zelf? Komt er een finale? “Ceremonie”?
Voor hoeveel weken moesten ze kleding inpakken?

1 like

Waar kun je dit terugkijken? Want via de app van rtlxl hangt ie telkens vast, 100 reclames en begint is 5 x opnieuw. :angry:

Videoland

2 likes

Heb echt te doen met Melvin. Krijgt hij eindelijk een 1 op 1 met Debbie, kiest ze net voor ze de deur uitgaan toch voor Pascal. En of Melvin dan even de sigarettenpeuken voor de ingang wil wegvegen. Schaamteloos

8 likes

Zegt Bert nou echt jullie zijn vrouwen dus jullie hebben vast van je moeder geleerd hoe je moet schoonmaken?? Runnn dames, run!

3 likes

My God klusjesmannen zijn het. Schaamteloze trut is het.

1 like

Nee Bert je bent idd niet de knapste :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kijken jullie echt op tv (omdat het topic zo heet) of Videoland ? Want die is vooruit vgm?

Videoland, maar weet ook niet waar ik het anders moet delen :joy:

1 like

Tv! Heb geen Videoland.

Ik kijk ook live! echt irritainment dit.