Nu op tv-topic

Ohhhhh!!!

Er is meer chemie tussen Melvin en Pascal dan tussen wie dan ook in het programma.

6 likes

Ik krijg echt de kriebels van alle B&B eigenaren, ik weet gewoon niet wie ik het ergst of het minst erg vind. Debbie staat nu even op de eerste plek.

6 likes

Ik vind Debbie ook niks, ze is TE.
TE STRENG!!

Edit: Mark mag wel naar mij komen.


@Broodrooster Pascal gaat ‘m niet worre hoor! Dus bel hem maar op.

1 like

Hahaha ik ben vergeten om te kijken. Ik ga het zo bekijken. Maar als ze Pascal en Melvin niet wil die dan wel? Ze is echt te kieskeurig.

Oh bij mij staat Bert op nummer 1. Wat een botte boer zeg.

2 likes

Ik vind Debbie ook zo vreselijk, snap ook echt niet waarom ze deze mannen heeft uitgekozen, ze passen totaal niet bij haar. Vergeleken met haar zijn het echt jongetjes.

Stel jij valt op beide geslachten, voor wie zou je dan kiezen? (er vanuit gaande dat je mannen net zo interessant vindt als vrouwen en leeftijd even niet meegenomen)

  • Jacob (Portugal)
  • Vincent (Italië)
  • Bert (Frankrijk)
  • Debbie (Italië)
  • Roxanne (Nederland)
  • Caroline (Oostenrijk)

0 stemmers

1 like

Echt een kut poll, onmogelijk. Vincent is met minst irritant maar ook dodelijk saai.

2 likes

Haha ik ben het nu aan het kijken. Lol. Lekker aan het PlayStation. Gezellig met z’n 2-en op een kamer haha.

2 likes

Die mag gewoon genieten van haar pauze en doe dat graag zo.

3 likes

Nou ze is de chef-kok? die niet al te veel cheft dus de rest van de tijd ligt ze in bikini aan het zwembad

1 like

je bedoelt Pasqual??

5 likes

Ja zoiets haha. Maar hmmmm vind hem vandaag toch wat minder hoor @Oprah

2 likes

Weet niet maar ik zie mezelf ook tijdens mijn pauze niet in string rondlopen op mijn werk. :rofl:

Uniek gezelschap hoor, al die mannen die tegen elkaar op boksen hoe hoog ze de Mount Everest zijn beklommen.

Also mark = gladjakker

2 likes

Ik vind Mark echt iets voor Carolien!

1 like

Debbie is zo bitchy tegen Melvin, ik snap niet waarom hij als een hondje achter haar aanloopt

Vind die Vincent net zo erg of nog erger dan Roxanne met z’n klusjes, Monique staat daar alles gratis te doen

Ik lach me wel echt dood om de dynamiek in Frankrijk, die Ysolde is zo’n raar type en ze zijn constant onaardig tegen haar, vind die Bert ook echt een botte hork

4 likes

Ja dit snap ik ook niet. Heb het idee dat hij meteen 1-0 achter stond met alles. Ook dat ze moest nadenken of ze wel op date wilde. Ik krijg elke aflevering die ik kijk steeds meer een hekel aan haar. Laatst zij iemand hier dat ze ook steeds zinnen herhaalde en can’t unsee now :grimacing:

3 likes

Ze praat ook zo tering langzaam. Alsof het haar meer sexy maakt.

5 likes

Ja echt zo’n aangeleerd sloom weeïg stemmetje.
Ik vraag me echt af of ze ook een keer spontaan kan reageren of een lachuitbarsting heeft, of gewoon IETS van emotie.
Alles is beheerst en gemaakt. Daarom herhaalt ze ook steeds alles denk ik, dan kan ze snel nadenken over een zo lijzig mogelijk antwoord.

8 likes