Nu op tv-topic

Hahahaha die Nico is echt een zeurkous

4 likes

Jeetje die blonde vrouw vind ik zo negatief doen, weet haar naam niet

1 like

Romana? Want daarvan denk ik ook eigenlijk vind je t niet zo leuk en Bert past ook niet bij je, dus ga maar dan gewoon

1 like

Leuk plantje die Mappul Lief.

7 likes

Vind het wel een grappige programma. Vooral die ene bij Bert die blonde vrouw die zo passief agressief op alles reageert. Zo ongemakkelijk allemaal.

7 likes

Love dit programma. Bert is zo verschrikkelijk ongemakkelijk :joy:

2 likes

Bert is zo lullig, gewoon dat cadeautje afkraken.
Ik snap ook echt niet dat die vrouwen blijven, zouden die gewoon niet durven vertrekken, of krijgen ze meer geld als ze langer blijven ofzo. Je merkt toch meteen dat dit niks wordt?

4 likes

Ja heet ze Romana? @Broodrooster ik ben pas later begonnen met kijken dus heb de intro gemist maar vind haar heel onprettig

Ja Romana idd. Begon ze over make-up afhalen voor het slapen en ik denk Botox injecties? Dit tegenover die andere vrouw die meer puur natuur is. Zo ongemakkelijk allemaal. Bert heeft iemand naar huis gestuurd zien we zo na de reclame.

2 likes

Oh welk cadeau was dat en van wie? Denk dat ik het heb gemist.

1 like

Isolde gaf hem een fles Ernems (Arnhems) water, ze zei dat ze dat op insta had gezien bij een vriendin en toen maakte hij ervan dat ze dat van die vriendin had gekregen en het dus een doorgeefcadeau was en na het uitpakken iets over dat hij een hekel aan Vitesse heeft.

2 likes

Ja en dan ook steeds zelfvoldaan naar die man kijken van: “moedig je mijn mean girl attitude aan of nie?!

1 like

Ik kijk online dus weet niet waar jullie zijn nu.
Maar heftig man zo’n geloofsdiscussie en dat ze gelijk vertrekt!

2 likes

Wat erg! Vind het wel sneu voor Isolde.

Hier zijn we nu precies denk ik (op tv nu)

1 like

Bert is dan wel zo iemand die leeft bij de identiteit an ‘ik ben een man en ik zeg wat ik denk puh’ niet inziende dat t gewoon ongemanierd gedrag is

9 likes

Die stewardess heeft echt van die crazy eyes

4 likes

Die Vincent kan nu al niet zonder Nicole.

1 like

Vind dat wel schattig, hij zo warrig zij zo geordend. Eigenlijk vind ik t daar jammer dat er andere vrouwen bij komen

Ja vind ik ook! Zijn echt lief aandoenlijk samen.

1 like