Nu op tv-topic

Nico loopt zich weer uit te sloven hoor, die mag tuinman worden als Caroline met Eric verder gaat.

7 likes

Uh gaan Romana en Isolde nou samen weg? Haha

Carolien die bloedserieus de schoonmaakkunsten van de mannen gaat beoordelen :roll_eyes:

1 like

Ik snap het niet meer. Ysolde ging toch weg?

1 like

Hier is eff reclame break. We zien het zo. Ben benieuwd haha. Zo ongemakkelijk allemaal.

1 like

Jezus Caroline met d’r poetsles, wat erg zeg.
En Eric “normaal is het andersom” :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Nou de heren hebben hun schoonmaakdiploma verdiend hoor! :joy:

Kijkt iemand op1? Die presentatrice is echt de allerslechtste interviewer die ik ooit heb gezien en ze heeft ook echt een enorme kutstem.

1 like

Pfff zat mij ook echt mateloos te irriteren. Ze onderbrak ook echt iedereen midden in het verhaal.

1 like

Ik ging helemaal even kijken wie dat dan was omdat ik nieuwsgierig werd.
Weinig zwoele stem inderdaad. Wel lekker veel vrouwen aan tafel!

1 like

iel ja en daarna nog met dat doekje over de bril! :nauseated_face: :cry:

1 like

Ik kijk de extra uitzending van RTL Boulevard. Pffff, elke keer als Vivienne volschiet schiet ik ook weer vol. Heftig hoor. Super knap dat zijn naaste collega’s vanavond zulke prachtige, respectvolle uitzendingen maken.

6 likes

Ik kijk OP1: Holy shit wat een verschil in interesse, uit laten praten, luisteren tussen Pauw en Kelder. Kan Pauw alsjeblieft meer presenteren en Kelder minder…

1 like

Sowieso mag Op1 helemaal geschrapt worden van mij. Een stormchaser uitnodigen? Fucking ramptoerist aan het woord laten terwijl er zo ontzettend veel mensen in onzekerheid zitten nu. En ze willen vast ook applaus nu dat ze de randstad hebben verlaten om in Hoensbroek te gaan zitten. :face_vomiting:

1 like

Ik ben het aan het terugkijken ben nu bij aflevering 4 wat een heeeeerlijk programma zoveel ongemakkelijkheid i love it

4 likes

Is dit zo’n Rumag trui?

1 like

Geloof t wel ja :joy::joy::joy:

Ben nu We zijn er bijna aan het kijken van Omroep Max :sweat_smile: Heeeerlijke televisie na al die ellende op het nieuws

6 likes

Is dit eig het nieuwe seizoen? Waarom komt het zo vroeg :sob:


Tom Waes gaat zometeen naar Groenland!

1 like

nee herhaling vd Italie reis

1 like