Nu op tv-topic

“Follow your dreams” “Dream big”
:face_vomiting:

Door deze post, ben ik Reizen Waes gaan kijken :raised_hands:. Had dit denk ik maar 1x gezien ooit maar was even vergeten dat dit programma bestond. THANK YOU voor de tip, want wat een superleuk programma!!! Heb net de afleveringen over Japan bekeken. Iemand aanraders over andere landen?

2 likes

Wat de teringfuck

1 like

Paraguay en Sierra Leone zijn heel leuk! En die over Venezuela is ook cool.

1 like

Okay heb het opgezocht, zijn herhalingen van vorig jaar, dus stond al op NPO.
Kleine nuance op zijn plek:

Ze gaan op bezoek bij een school, dit meisje vertelt dat meisjes uit haar dorp weinig tot geen kansen hadden. Sommigen gaan als prostitué werken (kennelijk verstond ik dit niet zo goed, of lette ik niet goed op? Maar dan nog… blijft rare vraag even later)

Daarna gaat het over haarzelf nu, haar dromen en ambities. Dat ze goed leert.

En vraagt Waldemar vervolgens (op zo’n irritant toontje omdat hij dus sturend vraagt, denk zodat ze het weerlegt):

Ja zo wordt het iets genuanceerder dan het out of the blue vragen, maar alsnog echt niet fucking oke.

3 likes

B&B Vol Liefde
Zij (eten aan het maken): Wat is je favoriete keuken?
Hij: Industrieel
Zij: …

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::ok_hand:

20 likes

Oooh ik had wel meer geïnteresseerden verwacht voor B&B vol liefde hier :scream:. Love dit programma nu al, die directe strijd tussen de twee dames in Frankrijk, Caroline die zo’n beetje alles via haar hond Roos zegt :sweat_smile:, heb al twee avonden plezier.

9 likes

Haha vind ik nou ook, top tv! :ok_hand:t4::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Kan je dit ergens terugkijken?

Klinkt wel in mijn steegje

5 likes

Op rtl4 komt het!

1 like

Waarom zit dat meisje met de NL b&b er eigenlijk in? Dat was toch niet de bedoeling

2 likes

Dit wordt echt mijn zomerprogramma. Hilarisch.:joy:

2 likes

Staat ook op Videoland :ok_hand:

1 like

De afleveringen staan ook een week op rtlxl.
Ik vind Nico, die als eerste bij Caroline is, verschrikkelijk :sweat_smile:
Bert volg ik ook niet helemaal, zo ongemakkelijk allemaal. Ben benieuwd waar het allemaal heen gaat, ik denk regelmatig plaatsvervangende schaamte en ongemak.

Ohno, had die Nico nou Caroline (en Roos) op die brief gezet? Of stond daar haar achternaam ofzo? Die hond gaat ook mooi direct aan de andere kant van die bank liggen zodra Caroline haar voorleesstem opzet.

1 like

Niet? Wat is daarmee dan?

Ik vind dit echt een heeeeerlijk programma haha.

Nou de oproep toentertijd was toch voor b&b eigenaren in het buitenland… zij zit niet in het buitenland

Oh zo, haha! Ja, geen idee waarom ze haar erbij hebben gedaan… misschien omdat ze wel interessant is als persoon.

Ik kijk nu ook b&b vol liefde, via rtlxl. Wat genieten dit!!
Precies wat ik nodig heb, heerlijk vermaak!

Die Bert zo bot en stug. Lekker tv gaan kijken als iemand net 6 uur in de auto heeft gezeten voor je. En gewoon op je telefoon blijven kijken als er een nieuwe vrouw binnen komt.
“De styling van de kamer heeft iemand uit Velp gedaan.” Hahaha.
Romana lekker direct en steeds zo’n sarcastisch gezicht.

Nico die helemaal gekrenkt is dat er nog meer deelnemers zijn. En veel te hard van stapel loopt.
Helemaal tof doen over het vastzetten van 2 plankjes aan het hek, want dat kan een vrouw natuurlijk niet.
En 2 zakjes oploskoffie cadeau geven!! 🥲
Caroline met haar babystemmetje.
Die trainer Eric bij Caroline lijkt me wel een leuke man.

Goed programma dit!

9 likes

Hahaha B&B de Liefde zo heerlijk ongemakkelijk! Die Groningse jongen vind ik nog wel leuk, ben benieuwd wat voor andere vrouwen daar nog bij komen, nu al een hoop tijd met eentje alleen doorgebracht volgens mij. En die favoriete keuken: industrieel is inderdaad legendarisch hahahaha

Caroline(?) met haar hondje Roos is zo super super attent en heeft zo’n hoge stem met een rrrr, word daar niet echt rustig van om naar te kijken.

2 likes