Nu op tv-topic

Ja echt, z’n commentaar is ook echt zo heerlijk. :joy: :heart_eyes:

Edit: BLOTE KONT ALERT WHUTTTT

2 likes

Haha ja hij is ook altijd zo lekker eerlijk ook. :rofl: Tom Waes is gewoon een geweldige vent op tv.

1 like

Ja heftig man!!! Pure propaganda

Haha ik kijk Top Gun op net 5. Echte kwaliteit

1 like

Ik was het kwijt voor twee weken maar gelukkig is daar FF :laughing:

1 like

@Bergamot
Toscaanse Bruiloft is vanavond, mocht je geen voetbal willen kijken maar je toch in Italiaanse sferen willen begeven.

1 like

Oh bedankt voor de tip!
Die heb ik nog niet gezien.
Is ie wel met Jan Kooiman???

uiteraard!!!

2 likes

Meine Gute kreeg helemaal vlinders in m’n buik van die dansscene. Stel je voor dat je partner zo kan dansen (en ikzelf ook aangezien ik ook een hork ben).

Oh wacht Jan Kooiman heet in deze film jeroen???
Wat is dit. Opgedroogd. En de vlinders zijn dood

1 like

Jaaa en straks gaat Jeroen ook nog even douchen.

1 like

Ik blijf voor de zekerheid nog even kijken

HAHAHAHA
Camillo wordt helemaal boos omdat die bruid carbonara met room wilde :rofl::rofl::rofl:
I feel you Camillo.

Verder vind ik dit een ingewikkeld en onlogisch verhaal.
En gek dat Camillo gewoon een Nederlandse acteur is. Wel knap dat ze allemaal zo goed Italiaans kunnen.

1 like

Okay wtf. Kijk Ondersteboven van Afrika met Waldemar. Hij is op een school. Vraagt hij in een interview aan een jong meisje dat over haar ambities vertelt etc: “en wat wil je later worden; prostitué?” Kennelijk om haar te prikkelen zodat ze antwoordt “nee ik word dokter”
Maar wow super ongepaste vraag!? Ik ga dit moeten terugkijken want twijfel gewoon of ik het wel goed heb gehoord

Kijkt er iemand dat b&b eigenaar zoekt liefde op de rtl?

3 likes

Ja ik!! Hahaha wat ongemakkelijk nu al

3 likes

Present! :raising_hand_woman:t3:

1 like

Echt afschuwelijk die b&b in Oostenrijk. Dat interieur bestaat uit 50 tinten grijs

2 likes

Ja… die vrouw die met dat hoge stemmetje praat als ze t tegen dr hond heeft. Echt HOU OP

4 likes

Ja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden haha

ja wat een hork zeg bertje

1 like

Ik vond die vibe tussen Bert en Romana echt vanaf moment 1 ongemakkelijk. Zij zitten qua communicatie echt overduidelijk niet op één golflengte hahaha