Nu op tv-topic

Tuurlijk, dat hele park hangt aan elkaar van de spon :sweat_smile:

@Lula 2 weken zijn ze blijven logeren halleluja

Kijk er alweer naar uit om t Wylde Pad terug te kijken morgen dankzij jullie commentaar😄 (heb geen tv-abo)

Maar ik zat de Gert en Hermien docu te bekijken op NPO1 en die wilde ik toch ook even tippen! Interessant verhaal, zit beetje met m’n oren te klapperen. (Snap het ook als je denkt: wie?! maar mijn moeder was daar vroeger fan van)

Dit gaat te goed bij HMMIK……

1 like

Grease jongens… Grease is op Net 5.

Man wat slecht eigenlijk. Maar heb de avond van mijn leven;).

9 likes

Jaa hahaha!

1 like

Sorry kijkt iemand nu Op1

Wat de fuck nu weer

Ja wat is dit voor ongemakkelijks allemaal?

Ja Wilfried of hoe heet die kale man die zit er

En hui heeft dus een programma Olympische Dromen en dan ligt er een sporter in bed te slapen zogenaamd en dan loopt hij daar en dekt hen toe en aait ze bijna en dan praat ie heel creepy tegen ze

Zo Awkward

O nee ik haat het als die programma’s kunstzinnig gaan doen

En dan noemen serieuze tattas het ‘een prachtig programma’

2 likes

Nu zit Joost Prinssen er trouwens :heart::heart::heart::heart:

T gaat over z’n ex-vrouw en z’n nieuwe vlam Noraly van de NOS

Love deze man

2 likes

Zometeen ranking te stars, gaat iemand kijken? (hopelijk niet weer blij gemaakt met een dooie mus en dat het een oud seizoen blijkt te zijn)

Helaas wel :sob:

1 like

Ach wat een gedoe nu bij mr. Visser doet uitspraak, met die haan. Die nieuwe buren doen ook helemaal niks en zijn meteen begonnen met zeiken.

Tom Waes is met Reizen Waes in Azerbaijan- Baku.

Ik weet niet wat ik zie joh.

4 likes

Als ik aan Azerbeidzjan denk

9 likes

Dit is HET strand van de stad.

4 likes

Oh prachtig die olieraffinaderij op de achtergrond. Hier naast me is iemand helemaal enthousiast over de “zwarte stad”…

1 like

Love it. Dacht eerst oh Azerbeidzjan, lijkt me best grappig daar nog eens heen te gaan. Na 2 minuten dit: ehh nee laat maar :sweat_smile:

Reizen Waes blijft leuk. :ok_hand:t2::heart_eyes:

2 likes