Nu op tv-topic

Ja maar echt, die verhalen van fans zijn echt niet heel boeiend. Ik hoor liever meer van de makers over het ontstaan van de serie.

Al met al vind ik de reünie een beetje tegenvallen eerlijk gezegd

1 like

Kijkt iedereen friends of kijkt er nog iemand mee naar bed & breakfast haha

Zijn het nieuwe of weer herhaling?

David Beckham is wel echt een plaatje, wauwie

1 like

Oh ik heb geen idee haha, ik kijk dit eigenlijk nooit maar het kwam voorbij. Heb de tv gewoon op 1 laten staan na de persco. Heb hiervoor ook naar Kees Nick en Simon gekeken die een abba documentaire maken haha

Ik zit b&b te kijken (wel iets later ingestart met kijken vanaf begin). Kwam er een paar weken geleden pas achter dat die stellen vanaf het begin gewoon al weten wat de prijs van een overnachting bij hun collega’s is, en dat ze dus bewust meer of minder dan dat geven. Had al die tijd gedacht dat ze dat niet wisten en dus gewoon gaven wat ze het waard vinden zonder verdere informatie. Vind dat echt wel een beetje jammer eigenlijk.

Oh god ik zie nu die Friends-toestand, maar ik voel gewoon ongemak om naar ze te kijken. 🥲 Kan alleen ontspannen naar Joey/Matt en Phoebe/Lisa kijken merk ik.

5 likes

Ja jeetje wat is er met al die andere gezichten gebeurd

En wat is er met Chandler :flushed:

Mee eens! In de Britse variant weten ze de prijs niet en dat zorgt echt voor prachtige tv. Maar bij Max denken ze waarschijnlijk dat het wel lief en gezellig moet blijven allemaal

4 likes

Maar die Matthew Perry hè, heeft hij iets gehad van een infarct? Iets anders?
Ik schrok namelijk nogal van hoe hij uitzag / manier van doen.

Ik vroeg me dit ook af, zijn gezicht ziet er een beetje… verlamd uit ofzo? Anders dan de anderen die (ook) overduidelijk dingen hebben laten doen.

1 like

Had even gegoogled, maar dat zijn onderkant hoofd wat gek lijkt zou komen door een last minute ingreep aan z’n gebit, uit medische noodzaak… aldus het internet

1 like

Vond het wel echt een leuke special, maar ik schrok wel een beetje van de looks van sommigen en hoe weinig beweging/mimiek/exprewsie er nog in hun gezichten zat

Ik denk dat een leven vol verslavingen dit met je doet.

Ik ben echt groot fan van Jennifer, maar ik vond haar helemaal niet zo leuk hier? Vond haar samen met David/Ross heel overheersend overkomen.

Phoebe/Lisa en Matt/Joey vond ik trouwens (op een stel Hollywood tanden na) wel nog heel erg ‘gewoon’ gebleven. Maar al met al wel heel leuk om te zien dat ze zo close waren gedurende Friends. Dat is toch leuker dan bijvoorbeeld Sex and the City waar best friends Carrie en Samantha elkaar niet konden luchten in real life.

5 likes

Ik vond David/Ross ook echt heel irritant, vooral als je hem dan vergelijkt met zijn personage haha. Kwam op mij ook heel erg over alsof hij zijn acteerwerk echt geweldig vond.

Vond het wel heel grappig dat Jennifer en David een crush op elkaar hadden!

Wat is er met Ruben zijn hoofd? Er is iets anders dan anders. Beat The Champions VIPS.

1 like

Sowieso door die zijscheiding ziet er wat anders uit, z’n normale kuif staat wat beter.

1 like

Ahh kijkt iemand spoorloos
Zo sneu voor dat Braziliaanse meisje

Ja! Ook voor dat 2e meisje (Columbia?)

Oh shit die bedoelde ik denk ik, die Julia