Nu op tv-topic

Ik heb Molukkers in Nederland teruggekeken. Wow mooi in beeld gebracht, en wat zit er veel generational trauma, heftig.
Mensonterend ook die barakken waar ze in onder zijn gebracht in de jaren 50

1 like

Oh ik voel me echt heel dom, maar heb dit beetje zijdelings meegekregen allemaal en ik dacht dat het ook echt een echte aflevering zou zijn zegmaar? Maar dan met de personages 15 jaar ouder, zoals bij Gilmore Girls a year in the life bijvoorbeeld. Maar ze gaan gewoon alleen een beetje praten over vroeger?

Ik ga voor Louis Theroux denk ik.

Yes, heb niet superveel met friends maar in komkommertijd is dit weer een hoogtepuntje

Was er niet ooit het voornemen dat er een film zou komen? Gewoon echt het vervolg op die serie, maar dat is dus helemaal omgegooid, ik denk door Corona

1 like

Oh ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het een ‘gewone’ aflevering zou worden. :joy: Vind dit niet zo veel aan, zeker die optredens niet. Nouja ik zet het straks aan en als het niets is ben ik weer afgehaakt.

Gaan er ook mensen bij zijn die zich niet hebben laten verbouwen?

1 like

Jeeetje zo heftig al die gezichten haha. Echt niemand is redelijk naturel? Joey miss?

1 like

Ik heb t nog lang volgehouden, al zeg ik het zelf.

Maar ik vind Friends sowieso niks, dus ga aan The Bold Type seizoen 5 beginnen.

Ja hè, Jennifer ook. Heel gek

Ik vind Lisa kudrow nog best naturel, dr tanden zijn anders naar mijn idee

Ik vind matthew z’n mond zo raar, lijkt soms net een paashaas.

Sorry weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven

1 like

Ik vind dat je het bij David wel ziet maar het kan nog enigzins.
Maar ik “schrok” wel een beetje van matthew, net of hij geen bovenlip meer heeft?

1 like

Joey vind ik echt zo lief overkomen

8 likes

Haha dat zei mijn vriend ook, beetje een knaagdier mond nu ofzo. Heel anders dan vroeger. En te witte tanden

2 likes

Ze zijn ook allemaal heel klef met elkaar, vraag me echt af of het allemaal dikke mik is

Komt ook een beetje dat er iets met z’n gebit is gebeurd.

Maar Verder is het net of ze door zijn gegroeid/ouder zijn geworden en bijna uit hun huid knappen zo strak, het klopt ook gewoon niet.

Behalve Joey en sws :heart:Joey

1 like

Ik vind het zo gek dat ze de antwoorden op de quiz niet weten. Zou dat echt zijn? Als je een scène zo vaak hebt gespeeld dan vergeet je dat toch niet?

2 likes

Het eindigde in 2004, dus minimaal 17 jaar geleden die quiz. Ik weet amper nog waar ik woonde joh toen :joy:

1 like

Hahah misschien vind ik het raar omdat ik de serie 1000x heb gekeken en alles nog weet :sweat_smile:

2 likes

Ik vind de beelden van die echt oude afleveringen zo leuk om terug te zien. Jonkies

Dit sentimentele gedoe van fans hadden ze wel mogen knippen