Nu op tv-topic

Kijkt iemand Beau? Hij moest ff ingrijpen net :woman_facepalming::joy:

1 like

Ja :joy: maar eerlijk gezegd valt er ook niet echt te discussiëren met mensen die er zo over denken :roll_eyes:

2 likes

Ja dat was echt geinig!
Hij vond het ook niet leuk net dat die jongen op zijn telefoon zat

Valt me nu pas op dat Iris Hond best op Xelly Cabau lijkt

1 like

Kijkt iemand Beau? Ik ben helemaal pro vaccineren. Maar als je iemand uitnodigt om te praten over zijn mening als antivaxxer is het niet zo netjes om hem zo keihard de mond te snoeren😅

Ja dat was ongewoon heftig maar Beau bood later wel zijn excuus aan

1 like

Nogmaals excuses van Beau: https://www.instagram.com/p/CPjbDbprEuh/?utm_medium=copy_link

1 like

Wat netjes! Ik zou ook zo uit mn slof schieten hoor. Heb moeite om begrip voor die vent op te brengen. Maar daarom ben ik ook geen host van een praatprogramma haha.

2 likes

Heeft er iemand net doe alsof je thuis bent gekeken? Op Nederland 1.
Deze week waren de mensen overall best wel aandoenlijk maar volgende week komt die vrouw die zei “wij behoren tot de spirituele elite” en ik ben echt helemaal voorbereid om keihard te gaan haten.

Maar moet nog een week wachten 🥲
(Het zijn overigens wel allemaal herhalingen trouwens)

Maan zit bij Beau maar iets is zo anders aan haar gezicht

Het ging over dinosaurussen.

En ze vroeg net: Maar hoe weten jullie al die namen want het is zo lang geleden?

🤦

2 likes

Ik vind die meiden in Mommies in class zo stoer, tof om ze te zien groeien👍

4 likes

Haha die Maan, wat kan ze idd goed zingen (vind ik ook nog meevallen) Zangeres Maan uitgelachen na domme vraag in talkshow Beau

Hahahaha die antwoorden ook:

En Martien: “Nee meid… Dat hebben we gevonden op de brieven die de tyranno aan de triceratops schreef…”

:rofl:

1 like

Is dat deze?

https://www.instagram.com/p/CKn9O7JJ_l4/?utm_medium=copy_link

Want dan kun je hem idd vast al terugkijken via npo!!

1 like

Jaa die is het.
Hahaha ik ga die zeker terugkijken. Heb 'm toen niet gezien (of dit hele programma, alleen maar dit stukje)

Aahh haha nou in de uitzending geeft Gijs heel netjes antwoord, vond ik wel goed van m haha

1 like

Kijken we nog naar ‘t Wylde pad? Wat vinden jullie van daken-gate?

1 like

Ik ben team Willem!

4 likes

Ik ook. Ondanks dat ik de daken ook niet mooi vind.

Ook team Willem hier. Zo’n onzin om zoooveel uit te geven aan alleen maar uiterlijk van de huisjes. Steek geld in isoleren ofzo