Nu op tv-topic

Ik heb een paar afleveringen gekeken van het wylde pad, maar wat een kut programma :joy:. Zo saai. Geef me verbouwingen met drama

1 like

Hoezo is er nou herhaling op van I can see your voice :sob:

Echt he :roll_eyes: denk vanwege het Songfestival.

Ik kijk teen mom og en ik vind die Bentley van Maci/Ryan zo aandoenlijk en sneu, met z’n shitty (relatie met) z’n vader :sob::sob:

2 likes

Ah ja wat een leuk kind!! Zo triest hoe Ryan is geworden, vond hem vroeger best knap en hoopte ook dat ze weer samen kwamen haha

Kijkt er nog iemand help mijn man is klusser?

Man man man die man kan echt helemaal niks. Hij ging eerst lopen huilen dat zn vrouw ergens op zichzelf ging en hij niet tegen haar aan kon slapen en daarna zeggen dat ze toch niet te vertrouwen was omdat ze zich heeft opgegeven.

4 likes

Ik schakel net in, ben benieuwd. Een timmerman?

Oh wij hebben het opgegeven, die man is te on-leuk :pensive:
Hij wordt superboos op zijn vrouw en dan kan hij het allemaal niet aan en is ie zielig.

We zijn nu bouwval gezocht aan het kijken op videoland. Gisteren de laatste aflevering van 2 mensen die alleen 4 caravans hebben verbouwd maar geen ding gedaan aan het huis en toen uit elkaar zijn gegaan.

En nu een jaren 30 huis in Friesland want die man helemaal spraakgestuurd wilde hebben wat ons beide ONWIJS irritant lijkt. Een knopje omzetten is echt minder werk dan “Alexa turn on Light” zeggen 🥲

1 like

Twittaaaaah gaat losss
Maaaaaar.
Zij had dat huis al gekocht voordat ze hem leerde kennen.
En verwacht dat hij alles wel even doet

1 like

Ah echt? Ik had t begin niet gezien.
Dat is wel meer sneu. Ik begrijp niet waarom je zo’n gigantisch huis koopt zonder dat je iets kan.

Ik denk dan echt, ben je volwassen en dan laat je dr alsnog zo bijnaaien.

1 like

Hij kan wel een hoop, is namelijk timmerman, maar heeft een burn out en trekt het niet alleen
Zij wil dit graag en walst volledig over hem heen.
Hij had hard moeten weg rennen.

Hij stond op een gegeven moment ook te huilen en gaf aan het niet te zien zitten en zij zegt gewoon doodleuk ‘je kan dit handlen, zet je schouders eronder’. Terwijl hij letterlijk instort naast haar en ze erkent het niet eens

4 likes

Wij kijken ook. Ik snap dat hij zich zo voelt maar aan de andere kant denk ik: kom op man, zet je er even overheen je hebt nu hulp. Kun je daarna lopen mokken

1 like

Maar ze mag het ook niet overnemen van hem want hij is een control freak en toen ze een keer een aannemer had laten komen had hij die weggestuurd.

1 like

True.
Maar wel bizar op het moment in het hotel dat hij het niet meer ziet zitten en huilt, erkent ze gewoon helemaal niks Nada noppes

Mwah, zo werkt dat niet als je zwaar overspannen / burnout bent.

8 likes

Oh dat klinkt wel echt zielig, nu heb ik een beetje spijt van mijn eerste oordeel.
Arme man. Als je nou zure kantoorkut met burnout bent kan klussen misschien nog wel enigzins een beetje helpen (lekker fysiek bezig zijn ofzo) maar als timmerman met burn out en een klushuis is er echt geen ontsnappen aan 🥲

1 like

Nou tis wel mooi geworden toch

Ja! En nu weer positieve vibes dus fijn voor ze! :hammer:

1 like

Ook weer waar…

Ik kijk John Wick 2 op Veronica en ben echt verbaasd over de hoge score op IMDB (7,5). Wat een mager verhaal. Maar ja wel veel kogels en stunts.
Heb deel 1 nooit gezien overigens