Nu op tv-topic

Nu op TV; de nieuwste Douglas reclame. Waarom in het Engels? Waarom ingesproken door iemand die geen native speaker is? Het klinkt zoooo afschuwelijk

Kijk nu help mijn man is klusser. Echt wat raar. Zij koopt een huis en gaat vervolgens op zoek naar timmermanvriendje? Want ze kan wel lullen van ja hij wil niks anders. Maar zij heeft t gekocht. Neem aan dat ze al een plan had daarvoor, zonder hem? Hoezo is er niets gebeurd dan.

2 likes

Matthijs van Nieuwkerk was studiegenoot van queen Connie Palmen??? The audacity

Ik vind het concept van snackmasters heel leuk, maar de presentatie is zo cringe. Vreselijk stop

4 likes

Ben nu beland in John Wick 3 op Veronica maar jeeeetje alleen maar een vluchtende man en gewonde mensen. Ik word er helemaal gestresst van :joy:

1 like

En sindsdien hebben ze samen hetzelfde kapsel gehouden?

4 likes

Haha ik vond ze heel leuk! Maar het is wel letterlijk echt 1 doorlopend verhaal dus misschien mis je het eerste deel een beetje :joy:

2 likes

En wie zit er bij Beau? Jawel, Rolf fucking Sanchez.
Zit ik van de week Vila oranje te kijken, jawel ook daar was hij weer.

Denkt hij zelf niet eens van joh, misschien worden mensen me moe?

7 likes

Ik word zo moe van z’n glimlach

3 likes

Zaterdag de streamers ook maar overslaan dan :upside_down_face:

Ik skip ‘m idd!

1 like

Ik kijk Mommies in Class en daar gaat er eentje kookles doen met ziek lange nagels. Gelukkig wel handschoenen want echt nasty in de horeca

1 like

Nou :sparkles:wYLdE oNEs :sparkles: zitten we weer klaar?

4 likes

Jaa! Paar weken gemist maar ben er klaar voor. Benieuwd welke aftandse meubels ze nu weer gaat kopen

3 likes

Moet zeggen dat ik de sfeerimpressies wel mooi vind hoor, heeel benieuwd

2 likes

Huh is die vader weg?! Nooooo

2 likes

Doei Reggie!

1 like

Teaaaa

Ik kijk net even 101Barz en Metropool orkest maar versta er niks van had ff ondertiteld dan

1 like

De editor doet echt z’n best om Willem’s persona te laten shinen

1 like