Nu op tv-topic

Vond het zo typisch dat Rasjel de koeien die weer naar buiten gingen een “event” noemde.

7 likes

Los van het feit dat het gewoon vet aso is van Willem dat ie in zijn nest blijft liggen terwijl er zelfs allemaal vrienden zijn gearriveerd om te komen helpen, vind ik het ook mega respectloos naar Rachel toe. Ze hebben ook gewoon 2 kids daar? Neem ff je verantwoordelijkheid lamlul.

18 likes

En dan daarna doodleuk verkondigen dat ze hun rust niet pakken.

Deze mensen.

6 likes

‘s avonds een vent, ‘s ochtends abuis? Zoiets

3 likes

Volgens mij een heeeeel verwend jongetje uit een rijk gezin. Dat gevoel krijg ik van hem iig.

3 likes

HOEZO laat je je nagels doen als je aan het verbouwen bent?

7 likes

Ik denk dat dit gewoon is overlegd met de tv-makers en dat die hebben gezegd ‘joh vertrek gewoon zonder iets te zeggen met alleen een appje, zorgt voor betere kijkcijfers.’

1 like

Ik heb het net teruggekeken, maar wtf, heb me de hele aflevering geërgerd; lelijke banken, knuffelen zonder quarantaine, het gedrag van Willem (en volgende shot weer biertje in zn hand).

Echt props voor die projectleider, zou echt boos als er iemand met een kater in bed ligt en de rest koeien gaat kijken, dus knap dat ze zo rustig blijft.
Pure irritainment… Maar ben wel benieuwd wat er gebeurd is dat Reggie opeens vertrekt, dus ik kijk volgende week gewoon weer :joy:

12 likes

Volgens mij worden bij alle reality programma’s heel veel dingen in scene gezet of vragen producers om een zinnetje ff opnieuw te zeggen.

En het park moet in juni klaar zijn?

Eerst dacht ik dat dit een succes zou worden maar nu begin ik te twijfelen. Maar misschien is men na Covid ook zo desperate om om vakantie te gaan dat met niet meer kritisch is.

3 likes

Ik vind het plan voor het park nog steeds heel tof, maar ze komen niet echt lekker over op het programma. Het word langzamerhand een klein beetje ‘afzeiktv’. Maargoed, dat is ook nodig om het interessant te houden. Net als Ik Vertrek: niemand vind het leuk om naar een emigratie te kijken waar de verbouwing op tijd en binnen budget is en het stel perfect Frans spreekt.

7 likes

Ik vind alleen wel dat ze heel vaak worden geïnterviewd. En zo boeiend is het niet, ja ze leven waar de wind hen brengt ofzo (“maar ze zijn niet impulsief” aldus Co)

Zou meer van de vorderingen/plannen etc willen zien

2 likes

Ik vraag me ook af hoe blij ze hier zelf mee zijn.

Aan de andere kant, als je zelf vlogt en edit enzo heb je zelf in de hand hoe je jezelf profileert, dit is gewoon hun ware aard :rofl:

1 like

Dit is de edit van een tvprogramma, het heeft weinig met de waarheid te maken. Ze hebben een verhaal bedacht en pikken de beelden er uit die bij dat verhaal passen, of sturen zo aan dat ze beelden of uitspraken krijgen die bij dat verhaal passen. Natuurlijk is wat je ziet ook echt gebeurd, maar vergeet echt niet hoe iets er heel anders uit ziet als je bepaalde beelden achter elkaar plakt of er een voice over bij zet. En wat je vooral ook allemaal niet ziet.

Ik denk dit dus ook en daarom ben ik niet ‘suprised’ als het straks wél helemaal (of grotendeels) af is in juni; ze editten het als dat ze totaal niet weten wat ze doen en focussen denk ik op die beelden voor de kijkcijfers en sensatie.

4 likes

Wat ik ook echt apart vond is dat die gierige gast zo’n knuffel geeft aan die kringloopman? Dat je elkaar nou in gevaar brengt oké maar waar is dat voor nodig?

2 likes

Ook in de vlogs van de huismuts vond ik Willem een lapzwans dus dat dit is zeker niet geregisseerd. :joy:

5 likes

Ik snap ook niet hoé het allemaal af kan zijn straks, ze zetten keukenkastjes inelkaar in een ruimte waar nog gestuct, geschilderd en alles moet worden voordat die keuken geplaatst kan worden ? Wie gaan dit doen, de TEleuk projectleiders? En wanneer? Nadat de keukenkastjes zijn opgehangen? Ik begrijp echt niks van wat er allemaal (niet) gebeurt in dit programma :woman_shrugging:

2 likes

En ze hebben een van die kastjes al beschadigd met de schroefmachine. :woman_facepalming:

Ja dat geknuffel is echt irritant! Kan echt niet. Vooral met Co ook en dat ge-“boezem” de hele tijd :face_vomiting:

7 likes