Nu op tv-topic

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Martijn wél iets kan. In welke situatie zou je hem ergens bij willen hebben? Als je snel door je drankvoorraad heen moet misschien.

13 likes

Oh nee de incompetente tragische hipsters hebben zich vermenigvuldigd

8 likes

Zo wil je jezelf toch niet terug zien op tv omg

4 likes

Oh wat zou ik Willem irritant vinden. Lambal.

6 likes

Willem is nog 10x erger dan ik hem al vond, en vond hem al een lapzwans. Wat moet je met zo’n vent?? Ik snap echt niet dat je dat als zijn vrouw zijnde oké vindt? Zij is het zwaarste werk aan het doen en al die zware tegels aan het tillen en hij doet precies NIKS?

3 likes

Jezus weer niks gebeurd… weet niet of ik dit blijf kijken man

4 likes

Willem was brak en had een snipperdag…
Willem neemt nog een biertje

3 likes

Sorry maar wie zijn al die mensen die denken dat deze mensen te hard werken en niet genoeg tijd voor zichzelf nemen

13 likes

Denk andere influencers!

1 like

Jemig, dit doet echt niet goed voor haar imago… wat vreselijk.

5 likes

Gelukkig haalt ze wel alles uit het leven

6 likes

“Pip kan toch ook over dat hekje het water in flikkeren.” Insert harde lach van Martijn. Wtf.

7 likes

Ja heel vervelend jullie dat jullie projectleider uitvalt en je opeens zelf moet gaan werken

12 likes

Go Regi

7 likes

Wow weird flex?

Oeh volgende week wordt spanning en sensatie

7 likes

Lijkt me zo lelijk om die hele vijver te omringen met hekken. Dat is toch juist wat dat park sfeer geeft.

En Reggy heeft het helemaal gehad, geef hem volledig gelijk. Go Reggy idd!

3 likes

Bij een centerparks staat toch ook geen hekjes om dat water? Ik bedoel ik vind het wel een prettig idee dat een peuter ofzo niet zomaar in die vijver kan lopen. Maar is dat echt nodig?

Waarom hebben ze trouwens allemaal truien aan met shell logo’s?

En @Oprah er is echt niks gebeurd. Behalve dat Martjjn geneukt heeft en dat vind ik persoonlijk geen bazenactie maar ook niet zo interessant.

@Lidcactus ja dat dacht ik vorige week ook.

Ik vind ze allemaal ook zo grafirritante mensen dat ik ook echt hoop dat ze gaan falen want ik gun ze het helemaal niet.

Vintage winkel :joy: of zoals Martijn Krabbe zou zeggen “ouwe meuk”.

5 likes
Het Wylde Pad
  • Komt niet op tijd af joh, gaat langer duren
  • Opeens surprise! Helemaal af
  • Enkeltje schuldsanering

0 stemmers

Ja vind 't stoer van Reggy dat ie denkt leuk dat je m’n dochter bent maar zoek 't maar uit op deze manier

7 likes