Nu op tv-topic

Nee die in de hal van Studio Drift denk ik!

Ja die met de paardenbloemen, man man wat prachtig.

4 likes

Oh wat vreselijk! Is er een boek over je leven geschreven wat je zelf niet wil lezen om begrijpelijke redenen, wordt er alsnog uit voorgelezen! Ik zou dan echt willen wegrennen.

9 likes

Iemand die Ewout aan de grens kijkt? Ik hou echt van zijn programma’s.

Bij Help mijn man is klusser vond ik John Williams wel heel gemeen net. Die man zei net dat hij het niet durft en twijfelt of hij het wel aan kon. En John zegt: ik zie een kind dat een kind krijgt. Hij is nog een jongetje.

5 likes

Aaaaw dit is wel emo tv

2 likes

Dit is voorspeld toch dat de traan zou komen!

Als Filemon straks weer over C wappies gaat stop ik echt voor altijd met kijken

Wat een vrouw he :heart_eyes:

5 likes

Ik kijk Op weg naar het songfestival terug. En de eerste die commentaar geeft, is… Marije :sob: (van widm)

1 like

Máxima is nu veel knapper dan toen (toen ook al mooie vrouw hoor), maar nu echt polished. Is dat alleen een ander kapsel of heeft ze een en ander laten doen?

2 likes

Ik vind haar gebit ronder lijken.

Ah, beugel ja dus: https://www.ad.nl/show/koningin-maxima-waagt-zich-aan-onzichtbare-beugel~a62dd9ea/

2 likes

Vraag ik me ook af!

2 likes

Ja het is of heel subtiel? Of echt alleen maar betere visagiste, mooie kleding etc vind het bij haar moeilijk te pinpointen
@Bergson ja vlg mij ook iets aan haar gebit idd

1 like

Poste net een linkje in mijn vorige post haha. Maar ze heeft inderdaad een beugel gehad dus!

1 like

Ja dat ie ook zei of die man het met zijn hoofd wel aankon … vond ik nogal een uitspraak ofzo

Echt een uitstraling heeft Màxima, jaloers hoor

Ah waarom maakt hij haar steeds bijna aan het huilen, zielig

1 like

Ik heb nu een paar afleveringen gezien maar ik vind Help mijn man geen leuk programma. Ik vind het zielig voor die mannen hoe ze zo worden neergezet. En dan ook die stomme vragen over wanneer de eerste date was en nog meer scenes waarin ze laten zien hoe slecht die man is. :slightly_frowning_face:

2 likes

Ja en John doet echt alsof hij een of andere relatie therapeut is ofzo … dat snap ik echt totaal niet

6 likes