Nu op tv-topic

Ik kijk steeds dit programma over Britten die een chateau hebben gekocht (een soort ik vertrek maar dan zonder rampen en één gezin, dus eigenlijk chateau meiland maar dan serieuzer). Maar twee weken geleden was het kerst bij hun en nu ineens weer?
Volgens mij gaan de afleveringen random of in de verkeerde volgorde?

2 likes

Nee want dit is tijdens corona. Dus kerst 2020. Volgens mij gaat het nu heel snel omdat ze geen evenementen enzo hadden afgelopen jaar. Dat werd de afgelopen afleveringen ook kort benoemd. Dat ze geen boekingen hadden.

Wel jammer dat het dan nu bijna afgelopen is :sob:

1 like

Ooooh ik dacht dat het toen ook al 2020 was, omdat er in een paar afleveringen daarvoor volgens mij geen gasten waren (maar dat filmen ze gewoon niet altijd waarschijnlijk).
Maar dat was gewoon 2019 idd!

Ik vind het zo nice dat ze zoveel zelf fixen. Hoe chill als je iets wil en het gewoon maakt? Zwembad, taartjes, wat je wilt Dick fixt het voor je en angel maakt het mooier of zet zelf ook ff wat in elkaar.

2 likes

Het roer om, zo fijn programma inderdaad.

2 likes

Ja man, nu ook die ‘rijdende’ trap in de bibliotheek.

1 like

Oh dit is leuk @Floepsie, die terugblik!!

Ik heb dus superveel gemist volgens mij, ik ga eens kijken of ik het vanaf het begin kan terugkijken ergens. Zie dat er ook best veel afleveringen zijn in totaal!

Aah shit hebben Dick en Angel een nieuw seizoen?

Het laatste is net geweest. Nu terugblikken.

He shit dan heb ik dat gemikt, dat wordt weer zoeken naar herhalingen :wink:

Gaat zo iemand de maxima special kijken op 4?

Het staat hier op en zie net ineens dat ze er ook is haha (maar ik kijk niet dus vandaar).
Ik dacht het is zo’n dingetje van oh leuk ter ere van Max, met Jeroen vd Boom super gezel en zij weet van niks.

Wat ziet marc van der linden er smoezelig uit met die vlekken op zijn shirt.
En kan nikkie gewoon haar mond houden. Daar is echt nog nooit iets zinnigs uit gekomen.

2 likes

Eens!

1 like

Ik keek net Make up your mind terug, was leuk, maar ik vond Ruben Nicolai wel eruit springen als minst leuke jurylid. Hij kwam een beetje over als leuk aan het doen zijn terwijl de andere drie echt oprecht enthousiast waren.

3 likes

Ik ben onmogelijke duetten aan het kijken maar ben echt helemaal niet onder de indruk? Vind het er echt super nep uit zien (logisch want dat is het ook, maar had er meer van verwacht)

Net begonnen aan Down the road (oud seizoen) en vind het nu al geweldig! Mocht je ook willen kijken, dat kan hier (wel een gratis account aanmaken):

Edit: mocht je nog willen kijken, de filmpjes zijn nog maar een paar dagen beschikbaar. Echt een aanrader!

Kijkt iemand het interview van Matthijs met Máxima?

Die lamp man :scream::heart_eyes:

Of bespreken we dit in het royals topic

5 likes

Ik erger me nu al aan Matthijs met zijn gedichtjes

2 likes

Die gouden? Lijkt op de Flowerpot van &tradition!