Nu op tv-topic

No shit, Sherlock :stuck_out_tongue: Maar dat huis in DB hebben ze niet zo lang geleden gekocht. En volgens mij is het niet de bedoeling dat dat verkocht wordt. Een tweede huis van die prijs is niet niks. Als dat niet bij die lening zit inbegrepen.

1 like

Ze hadden het over de overwaarde van hun huis dus om te gebruiken voor hun nieuwe huis. Maar ik denk dat dit gewoon opvulling is voor de tv.

1 like

Ik bedoel dat als ze hun huis in Den Bosch verkopen (waar ik vanuit ga), dat het ze niet veel extra geld kost (behalve verhuizen etc). Maargoed is dus nog niet helemaal duidelijk of ze beide huizen houden.

Als ze nou eerst even gaan kijken hoe dat hele park hun bevalt…

Bijzondere plottwist… Dat huis in Den Bosch is pas net klaar ook toch? Niet dat je daarom niet mag verhuizen

Ja lekker go with the flow inderdaad, als je een miljoen op de bank hebt

3 likes

Een huis met vier woonkamers en drie keukens? WTF :flushed:

Wel echt een prachtig huis hoor. Pfoe als ik het geld had. Alleen die locatie is wel kut.

Wat doet Willem voor de kost dan eigenlijk?

Kopen ze nou samen met die guy dat huis dan?

1 like

Ik geloof nooit dat ze dit echt gaan doen. Hun oudste zit toch net op de basisschool en zij zijn in Den Bosch of omgeving opgegroeid en hebben daar hun sociale leven.

3 likes

Dit was gewoon scripted denk ik. Laat maar gewoon meer van dat park verbouwen zien…

6 likes

Nee denk puur voor tv. Ze waren juist zo blij naar Den Bosch te gaan e.d.

1 like

Nee die gaat mee om de boel op te zwepen… En blijkbaar vinden ze zijn mening zo belangrijk hahah.

Oh nou, toch niet verhuizen dus?

Ze gaan 't ook niet doen denk ik. Maar dat het zou kúnnen vind ik echt vrij bizar op hun leeftijd en alles

LOL, professionele aannemers zeggen het kan niet dus huur je een paar festival projectleiders in die bruiloften regelen :rofl:

17 likes

Ik volg haar al lang niet meer, maar voor zover ik weet is hij huisvader en was hij vroeger niet manager bij het Hoxton hotel?

1 like

Ze komen wel uit festivalland hoor!!!1!!! Daar is nee geen optie

2 likes

Hahahahahahahahaba wij keken elkaar ook zo aan van what the fak, dat is niet hetzelfde :rofl: echt totaal niet ook.

Huh wat, je weddingplanner zegt dat het wel kan en dat geloof je boven 3 aannemers.

7 likes