Nu op tv-topic

Ja en ze schrijft alles op, dus dan gaat het sowieso lukken!!!

9 likes

Influencer, Daddyhox

1 like

Hahaha alsof die vent hun probleem dwarsboomt, terwijl ze zelf even vergeten waren om er rekening mee te houden

1 like

Wtf dat bos eruit en zelf een eigen bos ‘bouwen’.

4 likes

Denk niet dat hij daar nog geld mee verdient. Zie dat zijn laatste filmpje van 8 maanden geleden is en daarvoor ook heel weinig.

Hi lijkt op de man van Wil

Martijn eindelijk aan het werk. Met twee handen een paar schroeven losdraaien.

1 like

Waarom mogen ze dat yurt plekje nou niet doen? Omdat er volgens de hovenier een vogelnestje was?

Ooo je zal maar voor de volle prijs in zo’n aftans huisje zitten waar wat cosmetische aanpassingen zijn gedaan 🥲

Hoop nu wel te zien dat die Martijn zichzelf electrocuteerd. Of zn voet eraf zaagt.

2 likes

Kan niet meer mis gaan

Ja omdat het broedseizoen is mag er niet gekapt worden.

Ff wat selfcare voor Rasjel na al die stickers plakken.

3 likes

De beelden zijn volgens mij niet perse chronologisch, afgaande op Rachel haar nagels

3 likes

Nou die box (waar muziek uit komt) heeft ook niet echt een positief effect op de vogels.

Volgens mij mag je dat gewoon kappen als het in je eigen terrein is trouwens. Maar :woman_shrugging:

Oh ze gaan de diepte van de vijver meten! Martijn betonnen gympen aan en kijken of je zn blonde haar nog ziet :+1::crossed_fingers:

Edit oooooooeh grenzeloos verliefd met sister wives :open_mouth:

1 like

Van wie was Emma ook alweer de assistente? Ik herken haar

Dan moet je 30 vakantiehuizen ofzo verbouwen en dan sta je te trutten bij een random stoel die je hebt gevonden die je gaat verven en opnieuw stofferen. Well done het hele park moet nog gebeuren maar jij hebt je stoel meid.

16 likes

Mensen die bomen willen kappen vind ik stom, ik erger me dood aan hun denk manier; ja, dat geluid van dat busstation!! Maar wel mega geluidsbox kopen!???
maar moet doorkijken om me te ergeren blijkbaar.

5 likes

Vraag me echt af wanneer ze die 100 stoelen wil gaan opknappen. En dan hebben we het nog niet gehad over de rest van de rotzooi wat ook nog opgeknapt moet worden.

1 like

Met behulp van slavenarbeid van Reggy. Die overigens het enige lichtpuntje is in dit programma!!!

Spin-off Reggy Verbouwt Voor Niks, ik zou kijken

15 likes

En ool dat ze wil opknappen om kosten te besparen, want stofferen is zo goedkoop

5 likes

Ik kan ook zo slecht tegen dat narratief in alle verbouwingsprogrammas dat mensen met centen ergens binnenkomen en meteen gillen wat een TROEP ze daar AANTREFFEN nee ALLES moet gestript!! Alles eruit en stukmaken en wegpleuren!!! Lekker helemaal volgooien met andere spullen!!

4 likes