Nu op tv-topic

Wat een irritante gozer zeg

Dat water is echt mega goor. Moeten we daar straks in gaan zwemmen?

3 likes

Haha Martijn? Die heeft ook een YouTube kanaal, gierige gasten

Omg Willem die als een verzopen trol dat meer uitrent is voer voor nachtmerries

11 likes

Volgens mij bestaat corona hier ook niet, wat deden al die mensen zo dicht bij elkaar

Wist niet dat je daar al een reservering had geplaatst. Ounce of luck.

4 likes

Waar halen deze mensen al dit geld vandaan?!

8 likes

Koop nog een huis anders joh.

4 likes

Weird flex

Heb je dus net je “droom” huis verbouwd en dan ga je nu weer kijken naar een huis

4 likes

Een huis van 995k?! Omg. Nadat je een vakantiepark hebt gekocht.

4 likes

Waar halen ze dat geld vandaan??

2 likes

Gewoon ff business plannetje schrijven toch

Maar dat huis zat daar niet bij inbegrepen voor zover wij weten.

Ik krijg ernstig het gevoel dat ik meer tijd in m’n woonblog had moeten stoppen. Geen idee dat je daarmee huizen van een miljoen zou kunnen kopen joh. Haha

4 likes

Nee maar ze hebben vorig jaar een écht opknappertje gekocht! Een fucking krot zonder wasbak!!! En toen hebben ze daar een wasbak in gemaakt met geld uit onbepaalde bron en nu hebben ze overwaarde!!

8 likes

Ze hebben dat vakantiepark niet zelf betaald, maar met een lening. Al zullen ze voor de verbouwing best wat geld uit eigen zak moeten betalen. En ik gok dat het nieuwe huis binnen hetzelfde budget ligt als hun huidige huis. Zou het zelf wel heel zonde vinden om een huis helemaal naar je wens te maken en dan heel kort erna weer te verhuizen. Maar aan de andere kant, als ze dit vakantiepark echt lang willen doen dan lijkt het me wel echt hel om elke keer 2,5 uur te moeten rijden.

Ik dacht dat dat huis gewoon voor erbij was. Of hebben ze gezegd dat ze dat Den Bosch huis dan gaan verkopen?

1 like

Al die desenio en bloomon samenwerkingen leggen geen windeieren blijkbaar…

2 likes

Oh ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dan zouden verhuizen. Zou wel erg extreem zijn als dit een huisje is voor ‘erbij’ maar ik kijk nergens meer van op tegenwoordig. :joy: