Nu op tv-topic

Pastinaak, peen, prei, appel :smirk:
Allemaal gezonde dingen dus! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Snork ik vroeg me laatst af in hoeverre dat niks doen door de productie zo gemonteerd wordt. Kan ook zijn dat ze dan natuurlijk nét de pauze momenten of als ze iets zoeken oid laten zien. Maar net hoe ze iemand willen “neerzetten” ook?

Haha ja en sws altijd maar de verwachting dat mannen kunnen klussen, dat ze dan roepen doe jij die wc maar even installeren, hallo dat is ook gewoon best moeilijk.

2 likes

Of sommigen denken dat ze kunnen klussen. Maar al snel valt zo’n project tegen, blijkt het toch meer werk dan gedacht en voor je het weet, loop je vast en wordt de drempel om verder te gaan of hulp te vragen alleen maar groter. Denk dat het bij veel deelnemers ook echt geen onwil is dat ze er zo “diep” in zitten. Ook een stuk schaamte denk ik. En het lijkt dan ook vooral groots/veel. Sommige klussen zijn met wat goede hulp toch relatief snel gepiept. Maar als je het zelf niet meer ziet zitten om er aan te beginnen is het ook lastig om jezelf weer te motiveren

2 likes

Ja idd en de angst om het fout te doen terwijl je weet dat je t ook eigenlijk niet zo goed kan. En er zit altijd iemand met verwachtingen dat je t kan bij je in huis. Maar goed na fucking 13 jaar mag je best wel eens een bouwvakker bellen of in elk geval niet boos op je vrouw worden wanneer zij de aannemer belt.

3 likes

Hahahahaha ik ben deze aflevering nu aan het kijken, wat een DRAMA, wat een vrouw hahahaha het lijkt wel een parodie joh.

2 likes

Wanneer is snackmasters eigenlijk opgenomen? Omdat ze nergens mondkapjes dragen.

Misschien zijn ze gewoon allemaal vooraf getest

Ook al ben je negatief getest, in de winkels ed moet je toch gewoon mondkapje dragen?

Ja echt he!! Ze komt ook zo ongezond op me over, alsof ze echt heel veel stress heeft (snap ik ook wel met zo’n koud huis enzo)
Hoop dat het nu beter met ze gaat!

Zo gaat het toch bij heel veel programma’s? Bubbel en regelmatig testen.

Het is in ieder geval bij lange na niet het enige programma zonder mondkapjes.

1 like

Vind deze Greys aflevering echt saai

1 like

Uh niet die ik ken? Ja als ze afgezonderd zitten van de rest van de bevolking kan het prima, maar je kan toch niet gewoon op openbare plekken zonder mondkapje komen puur omdat je in een programma zit? Was de eerste keer dat ik het zag ook.

Pf ja hè…

Waarom maken ze niet meer afleveringen die over verschillende mensen gaan. 1 verhaallijn is zo saai.

Ik vind dit laatste seizoen sowieso best saai. Vind het wel leuk dat wat oude karakters effe terugkwamen maar dat was het dan ook.

Zoooo gaan we weer

2 likes

Ik kan mezelf er echt niet meer toe zetten. Jammer

2 likes

Ik heb bezoek van een vriendin, het staat op maar of we het volgen :upside_down_face:

Hebben net echt zo’n lekker Grieks gegeten

1 like

Nu al medelijden met die lieve Reggie. Ze nemen hem niet serieus en behandelen hem echt als een kind.

3 likes

Is al duidelijk wat de rol van die cokehead vriend van Willem en Rachel is? Ik kan me zo voorstellen dat hij op LinkedIn een agile out of the box thinker heet ofzo maar hij kan… niks?

11 likes

Merel lacht als een boer met kiespijn.