Nu op tv-topic

Het contrast is inderdaad wel groot tussen Ferry en de rest. Vind het bijzonder kwetsbaar hoe hij zo openlijk twijfelt en zorgen maakt, snap wel dat als hij gewoon acteur wil zijn dat hij zich zorgen maakt wat dit voor invloed heeft.

De honden in deze serie zijn echt top notch

1 like

Dat meisje van 18 vind ik wel echt heftig. Ze ziet er ook echt heel jong uit.

En dat eigenlijk alle content creators er de hele tijd mee bezig zijn… en dat je moet chatten met fans lijkt me ook echt heel kak.
En ferry had het volgens mij ook veel langer kunnen uitmelken en zich ook alleen maar in olieen.

1 like

Ik vind het wel ethisch om te betalen maar ik kan me niet voorstellen dat je 10€ per maand overhebt om 1 persoon te volgen

Trouwens als je Denise googled zie je bij afbeeldingen direct van alles, waarschijnlijk staat ze gewoon vrijwillig op diverse platforms maar dat slaat wel een beetje het imago van OF stuk dat je met OF alleen goed kunt verdienen of dat je beelden alleen daarop staan ofzo. Vind het ergens een beetje raar dat ze al die andere sites weglaten, informatief gezien

Edit: waarom is de laatste aflevering online? Zo raar

Nu Filemon kijken :joy:

Oh leuk, viruswappies, echt al lang niks over gehoord behalve elke dag en in 3 van de tot nu toe 4 afleveringen ofzo

4 likes

Ik kijk naar BBQ street op 24 Kichten en die kok spreekt geur uit als: heur.

Welk accent is dit? Brabants?

Hij zegt nu ook: verse hember (gember). :joy: :face_with_hand_over_mouth:

Dit klinkt als Zeeuws.

1 like

@Neroli
Of west Vlaams, die mensen praten zo blaffend.

2 likes

Is dat alleen op Videoland?

Nee dit is de serie van Ferry op NPO. Iets van seks en centen of zoiets

1 like

Ik heb laatst aflevering 1 terug gekeken. Maar vind het echt jammer dat dat dus alleen tussen 20 en 6 uur kan ivm leeftijdsgrens oid. Ik wil ook gewoon overdag kunnen kijken!

1 like

Kan je het dan niet opnemen?

Oja goeie daar heb ik nog niet aan gedacht

Die aflevering van gisteren was echt een trainwreck :joy:
Dat ze haar man haar broer noemt, walgt van zijn aanraking en tussendoor ook een andere vriend gehad, ze hield in ieder geval niks achter :joy:

2 likes

Ik moest lachen toen John vroeg ‘wat zijn jullie gemeenschappelijke raakvlakken’ en dat die man zei: ‘eten’. En zij keek me toch boos :joy:

2 likes

Ik vind die psycholoog van Ferry wel goed hoor! Ze stelt prikkelende vragen en neemt niet zomaar aan wat hij zegt. Bijv op de vraag of het hem gelukkig maakt wat hij doet. Je zag dat hij twijfelde. Al lijkt ze soms wel wat oordelend te zijn in haar vragen

1 like

Dat was ook echt zo’n stom antwoord :joy: hij had net zo goed ‘ademen’ kunnen zeggen :joy:

1 like

‘Wat is haar lievelingseten?’

Antwoord: ‘alles met een P erin’ :joy: :joy: :joy:

5 likes

En toen moesten ze een fotoshoot doen en zei John: doe effe wat leuks aan. En toen werd het een jas met verfvlekken en een adidasjackie 🥲

Overigens heeft deze man wel geklust :pray:t2: Ipv alleen maar roken, zeiken en koffiedrinken

4 likes

Ik ben zo benieuwd hoe het nu met die mensen is. Wordt toch niks met die twee?
Ook zo sneu dat ze zat te ranten over hoe boos ze was over dat gesprek terwijl haar kind ernaast zat.

Eerlijk gezegd had in deze aflevering de man een stuk hogere gunfactor dan de vrouw…

2 likes