Nu op tv-topic

Vreselijk hè :rofl:

Vanavond weer lekker Massa = Kassa!

Haha ja dat dacht ik ook even. Zij waren zeker ook technisch goed, maar minder leuke verhaaltjes en zeker in dit bouwwerk weinig kleurdynamiek.

Haha ja dat je je afvraagt waarom je blijft kijken. Wel knap gemaakt!

Voor de help mijn man is klusser liefhebbers: een artikel over Jill van vice

Overigens heerlijke aflevering

5 likes

Hahahah Peter is al foxwild :joy:

1 like

Haha alles is een catastrofe! Wat een trashtv dit.

Kijkt iemand weer dat OnlyFans programma?
Ik vind het zo opvallend dat Roxy zegt neee poepen op de wc filmen gaat me echt te ver. Ik denk dat ik me te weinig kan voorstellen bij sekswerk want ik snap niet waarom je wel allerlei best aparte seks-dingen op verzoek zou doen maar niet zou filmen dat je poept, wat je toch al moet doen en eigenlijk heel normaal is. Maarja

En Ferry lijkt echt ongelukkig over dit werk, vooral hoe hij in het begin van de uitzending zei wat hij binnenkort ‘moet’ gaan doen volgens zichzelf. Totaal niet enthousiast

3 likes

Die Ferry komt echt vaag over, hij voelt zichzelf er ook echt niet chill over geloof ik

2 likes

Heerlijk! Zit me ook weer lekker te ergeren aan ons Nicole.
Ooit op de afdeling reservering begonnen en toen voor de charmes van de baas gevallen.

Niet lullen, maar bedden vullen.

Houdoe

1 like

Ja ik kijk het weer!
Ik zou dat ook niet willen filmen hoor… maar ik zou eigenlijk niets willen filmen dus :woman_shrugging:

Ik vind Ferry wel stoer dat ie zich zo bloot geeft en eerlijk is over z’n twijfels.

3 likes

Nee maar ik vind het gewoon zo grappig om de grens te trekken bij poepen (echt gewoon naar de wc gaan dus) en ook de volgens mij vanzelfsprekendheid waarmee ze dat zei, alsof het logisch is dat dat te ver gaat haha

En ja ben het eens met wat je zegt over Ferry

1 like

Ik vind Elise heel schattig maar ik hoef haar niet meer aan het werk te zien zoals vorige aflevering. Was net aan het eten toen

Ja ze komt echt over als een heel lief persoon maar ik kan me echt niks voorstellen over die fan??? Hoe weird.
En een gourmetavond organiseren?
Hahaha ze deelt haar erotische kant door gigantische dingen in haar anus te stoppen

Oh kijk je ook de onlyfans?

3 likes

Nouja hij komt nu (een paar minuten later haha) sowieso over als een “gewone” fan van een influencer die fan is van haar als persoon, vind het daardoor iets minder raar

1 like

Haha dit verhaal over OnlyFans (‘ik kijk ook andere dingen zoals muziek’) komt echt over als ‘ik lees Playboy voor de interviews’

3 likes

Ik vind het sowieso wat creepy om je volgers te ontmoeten met zoiets als OnlyFans :sweat_smile:

2 likes

Nee, maar misschien heeft Peter of Mark ook wel een account hahaha.

1 like

Ferry komt echt depressief over, zo sneu. En zo anders dan de andere mensen in deze serie tot nu toe.

8 likes

Ja vind het echt wel zielig ergens.

2 likes