Nu op tv-topic

Tis wel een herhaling zag ik :disappointed_relieved:

Ah shit, hopelijk ken ik hem nog niet.

Ik keek 2 minuten Pak De Macht en daarna dacht ik: nee, ik kan dit niet aan.

Nu kijk ik ‘i can see your voice’, slecht maar hoef ik tenminste niet na te denken.:+1:

1 like

Vind normaal Pak de macht heel interessant, maar deze aflevering vind ik echt wat minder. En normaal heeft hij vaak wel echt een punt maar nu zeikt hij echt een beetje om het zeiken. Ze zegt toch duidelijk dat het volgens Europese richtlijnen klopt, hoe wil je anders ook de verschillende landen met elkaar vergelijken? Als je allemaal op een andere manier meet. Uiteraard zou het in heel Europa aangepast worden, maar kijk daar niet alleen NL op aan.

2 likes

Kan die jongen die het geld wilt winnen in I can see your voice iedere week meedoen aub, vind hem echt leuk haha

4 likes

Toch blijft het zo een vaag programma ofzo

Jeetje dT wylde pad. Erger me zo aan die Willem.
Begin van de aflevering “We denken er te veel over na " 5 minuten later " Jullie denken er veel te makkelijk over”

Reggie is wel echt cute

4 likes

Niet letterlijk nu op tv, maar ben de afleveringen van Costa Belgica aan het terugkijken. Heerlijk ontspannen wegdromen bij Spaanse villa’s. Krijg er wel echt zin van om op vakantie te gaan.

https://vtm.be/vtmgo/costa-belgica~p870cb3ee-46eb-4cd0-8f76-ecd8accd4308

Rolf Sanchez is op tv… die gast is OVERAL!

Ben hem echt moe.

5 likes

Zag net op tiktok (ja sorry) dat die gast Ook nog eens gewoon Roelof (Johannes) Wienk heet :unamused::unamused:

4 likes

Jaaaa mijn favorieten zijn net de winnaars van Lego Masters geworden!

3 likes

Ik ga nu terugkijken, had bezoek! Ben benieuwd. Gelukkig noem je geen namen :joy:

1 like

Ik heb dit met Samantha Steenwijk :no_mouth:
Hoezo is zij OVERAL

3 likes

Ja sow idd! Zij is ook echt overal, tegenwoordig ook een vaste deskundige bij Bullshit lijkt wel.

Ja rtl heeft dat soms ineens. Weet niet welke manager super warme lijntjes heeft, maar dan is het weer Holly Brood of die opera zangeres (in ieeeder programma)

1 like

Showcolade is wel echt een treurig programma en toch kijk ik ernaar omdat t toevallig voorbij kwam

Rolf én Francis bij Humberto vandaag. :joy:

En de familie van Francis, ik vind 't heerlijk😂

1 like

Heb het zonet teruggekeken en ik ben ook blij met de uitslag :grin:

Ik trapte wel echt in het camerawerk/editing want ik dacht dat de nummer 2 had gewonnen

1 like

Beetje laat maar, yes! Vond hun heel leuk het gehele seizoen.

1 like