Nu op tv-topic

Ik vind die huisjes zo armoedig, zou er niet eens gratis willen verblijven, laat staan honderden euro’s voor neerleggen.

4 likes

Hahah ja sorry ik moet ook m’n ei kwijt :joy: En idd ze is nooit onsympathiek ofzo, good for her dat ze zoveel succes heeft

3 likes

Ik ben net pas terug gaan kijken maar love Reggie.

2 likes

Hahahaha Martijn you serious.

2 likes

Hoezo hebben ze nog nooit van vergunningen gehoord??

7 likes

Ja maar hoe kan je nou weten dat je vergunningen nodig hebt voor een vakantiepark??? :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

9 likes

Kak was dit programma vergeten ik dacht dat hrt vandaag dinsdag was haha. Nja kijk hrt morgen maar terug met jullie commentaar ernaast.

1 like

Misschien zijn ze alleen bekend met licenties?

4 likes

Dachten zij echt dat je alles in 8 weken klaar kon hebben…
Laat het ff bezinken anders.

Jank even.

3 likes

Misschien dus toch een Wylde Pad x Ik vertrek?

6 likes

Oooh ik dacht dat ik chaotisch was, maar dit is pas echt ongestructureerd. Ik zou echt gek worden en ik had Martijn al lang een mep verkocht denk ik

Edit: Maak van die mep, maar rustig een pak rammel na zn arrogante gedrag tegen Reggy

1 like

Ik erger me eraan dat ze Wylde als wilde uitspreken. In het Fries is het Wiejlde.

5 likes

Haha had ik ook vorige week.

1 like

Zo, zit je misschien een beetje hoog in je emotie. Laten we even 5 minuten nemen…

3 likes

Ik ook. Mijn Friese hart huilt.

3 likes

Argh vooral als het punt is: gooi geen plastic in de kartonbak… kan je niet lezen? Gooi je nooit je eigen troep weg???

Wat een lul.

Reggy is wel de enige normale leuke persoon…

2 likes

Ik heb het net terug gekeken. Heeerlijk met jullie commentaar er weer bij! Top!

Ik vind het op zich best leuk om te kijken. Zo chaotisch allemaal en dingen waar ze totaal niet aan denken. Dachten ze nou echt dat al die huisjes in 2 maanden volledig opgeknapt zouden zijn? Echt zooo niet realistisch. En dan hebben ze toch al 300x hun eigen woning gedaan? Dan weet je toch dat dingen veel tijd kosten? En idd dat over die vergunningen. Als die man dat niet tegen hun gezegd had, hadden ze daar dus niks mee gedaan en ws achteraf met de problemen gezeten? Man oh man

Ik zou ook echt overwhelmed zijn door alles. Maargoed ik koop dan ook geen vakantiepark en zou ook nooooit aan iets als ik vertrek meedoen. Hell no :joy: :sob: Zie al op tegen onze eigen verbouwing van slechts 2 weekjes :sweat_smile:

Nog iemand die Petit Chateau kijkt vanavond?

Nee ik niet.

‐-----------------------------

Ik twijfel nog tussen Danny 's wereld en Pak de macht. Heb niet zo’n zin in pedojagen maar ook niet in een boze Tim die uitlegt hoe kut de wereld is. :neutral_face:

Om half 10 in elk geval Droomhuis gezocht. :+1:

2 likes

Ik kijk nu mama mia, laf de waterloo scene

1 like