Nu op tv-topic

Echt zo, laat die meid lekker een bril dragen. Ze heeft hem nodig om te zien Gordon :roll_eyes:

2 likes

Maar gaan ze straks alleen maar met de 10 op de stoel verder? Da’s toch kei weinig.

1 like

Benieuwd of er ook nog eens iemand komt die écht goed is, de valse noten vliegen je echt om de oren

2 likes

Ik vind er wel echt leuke bijzitten, en je hoeft ook niet perfect te zingen op een auditie lijkt mij :woman_shrugging:t3: Ik vond de laatste (volgens mij) van aflevering 2 heel leuk, tot mijn eigen verbazing.

Maargoed niks gaat boven Hanne/Klaasje/Marthe/Lauren/Lisa etc :heart_eyes:

1 like

Nee perfect hoeft zeker niet maar het is echt opvallend hoeveel mensen zo vals zingen. Ik vind niemand tot nu toe écht potentie hebben, behalve misschien dat glitterjurk meisje dat al op stoel 1 zit, zij past zo tussen K3.

Lauren van het oude zoektocht programma vond ik inderdaad ook heel leuk en geschikt!

Gelukkig draagt Gordon nooit een bril

5 likes

Wel grappig want ik vind haar (Giana) dus geen K3 meisje :see_no_evil: Ik vond Julia en Chanel leuker van die aflevering…

1 like

Niveau verschrikkelijk hoog? Komaan Hanne…

Krijg all you need is love vibes van de mannen die de container opendoen voor Hanne & Marthe :see_no_evil:

1 like

Die kan je niet bekijken buiten België :frowning_face: Gemeen

Kijkt er iemand nu naar Achterblijvers op NPO3? Over mensen waarvan de partner in de gevangenis zit.

Vind het echt heftig. En zorgelijk voor die betrokken kinderen…

2 likes

Oh klinkt interessant dit ga ik zo kijken

Omg ze kent hem ook gewoon uit de TBS kliniek als bezoeker…

Edit: vind het ook erg dat die vent van haar wordt geblurd maar die kinderen niet??? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja, echt fucking bizar toch!? En dus ook gewoon na een maand ofzo zwanger van hem worden. Echt absurd. En vind het ook super zorgwekkend dat ze haar andere zoontje hem ook papa laat noemen en helemaal aan hem laat hechten. Terwijl iedereen weet dat dit no way goed gaat aflopen.

Net als die andere chick die haar 6 kinderen van vorige relaties haar vriendje in de gevangenis (die ze natuurlijk net 3 maanden via Facebook kende voordat hij de bak inging) ook papa laat noemen. Echt hoe fuck je kinderen op zeg.

En handtattoeages is ook een risicofactor blijkbaar :sob:

1 like

Die komt zo nog denk ik, ben nu bij Djennah met de 4 zoontjes

Ik vind het programma echt niet kunnen eigenijk. Ze doen alsof het gewoon een soort docu is, maar het is van pow, dus ik geloof eigenijk niet dat de insteek niet gewoon is sensatie en aapjes kijken, van het kaliber probleemwijken.
Lekker lachen om asocialen.
Ik zag net een stukje en vond het ook niet kunnen dat die kinderen zo in beeld zijn. Vreselijk.

1 like

:sob::sob: Terwijl ze aan het autorijden was

Snap wel wat je bedoelt, vond het super interessant maar het voelt ook bijna niet ok om te kijken oid. Misschien ook wel omdat in veel andere programma’s waarin je van die heftige situaties ziet er nog een doel in zit qua hulpverlening bieden ofzo, zoals bij 4 handen op 1 buik bijvoorbeeld, en dat is hier natuurlijk niet. Dus misschien dat het daardoor een beetje sensatie wordt…maar vind het ook ergens wel gewoon heel boeiend om een deel van de maatschappij te zien die ik in mijn dagelijks leven vrijwel niet tegenkom. Misschien meer als bewustwording dan als aapjes kijken.

1 like

Ooohhh en dan denk je dat je alles gehad hebt gaat Harry met een tentje in de bosjes slapen :sob::sob::sob:

En zo erg dat die kindjes herkenbaar in beeld komen…