Nu op tv-topic

Ik heb gisteren voor het eerst ‘typisch Bollenstreek’ gezien en moet nog steeds een beetje huilen. Was een man die een Pina Colada ging maken met rum, koffiemelk en Taksi :grimacing:

Vind het zo fascinerend hoe ze deze mensen vinden en voor hun camera krijgen.

1 like

Oh zijn niet moeilijk te vinden hoor. Sommigen zijn al in andere programma’s geweest en via via komen ze weer bij anderen.

OMG wat is dit weer bij de Rijdende Rechter?

Kijkt er nog iemand k2 zoekt k3? Heb de eerste van vandaag gemist weet iemand of die op de stoel zit of dat diegene niet door is?

Die eerste had te weinig punten om op een stoel te belanden.

1 like

Uiteindelijk wel de jury allebei gedrukt maar ze had te weinig punten.

Deze chick ook echt alsof ze een hele speciale wereldreiziger is omdat ze 3 maanden door Nieuw Zeeland heeft gereisd…

3 likes

Ja en in haar auto moest slapen.

Deze meid krijgt geen lucht man

1 like

Ik vond het optreden van die chick anders wel heel goed! Jammer dat ze niet door is, leuke meid.

Leuk ook de keuze voor Kuma He, hoor je niet vaak

Vond deze juist wel leuk, even wat anders

Vgm krijg je ook meer punten als je een leuk meezingnummer kiest haha, dat je voor oya lele meer krijgt dan je hebt een vriend

Nou dat gold voor dit niet… Ik kijk het voor het eerst, maar is Gordon altijd zo gemeen? Of is dit een retorische vraag.

2 likes

Ik ben echt Gordonmoe.

Maar what else is new

4 likes

Merk wel dat bij iedereen Gordon de strot uitkomt. Hij maakt nog steeds verschrikkelijk grappen, maar de andere juryleden negeren die nu veel meer lijkt. Je hoort ze bijna zuchten.

Dit nummer xD. In k3 zkt k3 zei Karen of Kristel dat ze blij was dat ze niet meer zo gek pakje aan hoeft. Bij dit nummer dragen van die Oostenrijkse jurkjes.

3 likes

Ja Gordon is echt niet uit te staan, maar goed dat is hij nooit

2 likes

Gordon → Graham-Red-Chair-1

5 likes

Ik vond deze ook niks aan hoor maar het lijkt me toch pijnlijk om terug te zien dat Hanne je uitlacht, hadden ze er ook gewoon uit kunnen laten

Mooi gezongen, maar ik vind haar uitstraling helemaal niet zo goed bij k3 passen.

Zo die kaaklijn van deze jongen is echt vlijmscherp :joy: Vind zijn uitstraling ook veeel te netjes.

Ik cringe vooral van dat jasje.

1 like

Vind hem wel wat voor Soldaat van Oranje de musical

2 likes

Wel zieklange baangarantie heb je daar

6 likes