Hoezo kunnen Hanne & Marthe ineens meekijken, dat was vorige week toch niet? Zo random dit programma haha
Konden ze vorige week ook, maar toen wisten we als kijker nog niet dat ze er zaten en nu wel.
Ahh dat heb ik gemist
Was het grote verrassingselement van aflevering één
Op VTM staan daar ook korte afleveringen van (K2 Zoekt Mee), is ongeveer een kwartier per aflevering. Wel leuk om soms hun opmerkingen te horen.
Ik vond deze wel leuk! Hoop dat ze genoeg punten krijgt maar nu weer reclame
Gaan ze Gordon bij de liveshows ditchen?
Ik hoop het.
Sorry maar
Hoe kan het dat deze meiden door de voorrondes zijn gekomen, het is zo vals allemaal
Zit steeds te wachten op het Franse stukje als een kandidaat Tele-Romeo zingt
Dit is de voorronde toch?
Je had iets van 3 voorrondes voor dit
Vind het allemaal qua audities wel tegenvallen. Kan mij herinneren dat in k3 zkt k3 er ook best veel goede tussen zaten.
@Vaiana oh oke, ik dacht dit de voorrondes waren.
@June dat snap ik dan ook niet, de meesten zingen vals, misschien toch door de zenuwen.
Heb het gevoel dat ze te veel naar social media bereik hebben gekeken
Deze zingt nog niet vals!
Het is ook achterlijk dat Gordon je op je kleding keurt (Wibra broek wtf nee die blouse van vorige week was een plaatje) terwijl je toch gekleed wordt
Ik vraag me nog steeds af waarom ze Gorden hebben gevraagd, de commentaren die hij geeft slaan nergens op.
Gordon is echt de grootste pestkop🤮
WHAT?!?!?! Gordon gelooft zeker dat een vrouw zonder bril een fotomodel is. Die bril is liefde en ik hoop dat ze met hun jatten ervan af blijven!