Nu op tv-topic

Iemand die Frank Visser kijkt? Jeetje… die gozer met dat gedreig. Was ie bij mij toch echt aan het verkeerde adres geweest. Niet normaal.

Toen ik je eerste zin las dacht ik meidddd, Expeditie Robinson is al weken bezig

3 likes

Hahah neee dit is de old skool goede versie van ER, wel zonder teringgrote slangen helaas.

2 likes

Aahh love ER :heart_eyes::heart_eyes: Begonnen vanaf seizoen 1 echt of? Dat Carter nog zo’n broekie is, en Abby nog verpleegkundige, zo leuk. Stiekem ook 10 keer beter dan Grey’s Anatomy vind ik. Heb alle 15 seizoenen nog op dvd, wordt wel eens tijd om dat weer te kijken binnenkort. Er staan ook van veel seizoenen bloopers op YouTube, die vind ik ook echt leuk

1 like

O heerlijk. Miss congeniality is echt jeugdsentiment.

2 likes

Ja weer helemaal vanaf het begin, seizoen 1.1!

Haha ik vond ook laatst weer wat oude dvdboxen terug maar op een of andere manier had ik alleen maar tm seizoen 4… jaloers op jouw collectie

Ook wel leuk dat seizoen 1 uit 1994 is, dus helemaal old school nineties vibe ook :blush:

2 likes

Ohhh Yes eindelijk :heart: Ik heb ook de dvd boxen maar geen dvd speler meer :sob::joy:

1 like

Op wie lijkt deze Walter bij first dates? Heb het idee dat ik hem eerder heb gezien.

Op Walter van Lang leve de liefde

Omg is het dezelfde?

Ja! Ik zag het ook niet meteen, maar mijn man zei het.
Hier was ie ook vervelend, maar wel op een andere manier

Kijkt iemand nog naar k2 zoekt k3? Gelijk zo vals alweer de eerste :rofl:

Ja ik kijk ook weer, gelukkig hebben ze nu een keer eentje die vals zingt niet op die stoelen gezet :joy:

Die recap van de mensen op de stoelen was ook pijnlijk hoor, ook een valse bende

3 likes

En deze, de eerste die enigszins oké zingt, komt op 9 🥲

4 likes

Vraag me af he, stel dat marthe en hanne iemand willen redden, moeten ze dan iemand anders wegsturen?

Oef :grimacing:

Nee, met een golden ticket ga je ook direct door naar de volgende ronde (liveshows?). Er zijn uiteindelijk 12 kandidaten.

1 like

Ze zijn een stuk strenger deze week, vind het in het geval van Samantha en Natalia niet zo erg want nu blijven de mensen die vals zingen tenminste achter

Vind die andere die op uiterlijk beoordelen nog steeds onnodig.

Gordon is ook echt zo toxic. Staat een hardstikke leuke meid mooi een langzaam nummer te zingen, ‘je bent niet sexy genoeg’. Ehhh, waarom moet K3 sexy? Voor de vaders in de zaal? Echt fucking naar eigenlijk wat Gordon allemaal uit z’n strot krijgt.

14 likes

Ik snap het idee ergens wel, maar elk ander persoon had deze rol veel beter kunnen invullen dan Gordon.

4 likes