Nu op tv-topic

Hanne en marthe zingen wel echt goed zuiver! Klaasje niet haha, dus prima dat die weg is.

Heb ze 2 weken terug live gezien :joy:.

5 likes

Hier ben ik ook zo benieuwd naar! Ik kan je na 20 oktober een update geven :joy:

2 likes

Ik vond Klaasje sowieso nooit leuk :speak_no_evil: Vond haar uitstraling niet heel geweldig en haar zang/uitspraak vond ik ook niet zo. Hanne vond ik tijdens de show echt helemaal niks, maar vind haar nu echt superleuk! Ik had denk ik het liefst Hanne, Marthe en Lauren gezien toentertijd.

Over het algemeen wel. Marthe heb ik nog nooit op een valse noot betrapt, die zingt heel zuiver.
Hanne zit er incidenteel naast bij een lastige noot of overgang. Ik vind haar stem wel het mooiste van de 3.
Klaasje zit er incidenteel ook naast maar heeft vooral weleens de neiging om schreeuwerig te zingen, iets wat ik niet heel mooi vind.

@YangBo Ik vond Lauren (de Ruyck toch?) ook heel leuk en geschikt, maar ze hielden vast aan het stomme principe dat er toch een blonde moest zijn. Zo onnodig. Want toen was het automatisch Lauren OF Marthe, terwijl zij best prima samen konden.
Van de mogelijke combinaties vond ik dit wel de leukste, Klaasje vond ik sympathieker overkomen dan Jindra.

1 like

Ik vond Nora toentertijd heel leuk!

4 likes

Ja! Leuk om te zien dat zij ondanks dat ze niet doorging, toch een succesvolle carrière heeft gekregen. Ik vond haar ook echt een prachtige vrouw.

3 likes

Voor het eerst in jaren? was er net een vtwonen weer verliefd op je huis zónder traprenovatie @lula :open_mouth:

1 like

Watttt? Is het contract afgelopen :laughing:

Nee want het werd wel nog “mede mogelijk gemaakt door” én er was wel een verdieping dus ???
Ik hóóp dat er eindelijk mensen hebben gezegd dat ze het foeilelijk vonden en het niet wilden.

Hahaha die man bij miljoenjacht thuiswinnaar haalt meteen hop de batterijen uit de telefoon :joy:

1 like

Kijkt iemand ook die domme fire docu op Nederland 3?

:exploding_head: die mensen zijn niet goed hoor.

Die vrouw met die kameel die “met pensioen” is. En een 1 of andere kansloze hbo-er die alles wat ie bij de helpdesk verdient op zn beleggingsrekening en die niks leuks doet (oh hahahaha zijn stufi investeert hij ook schuld 60k als ie klaar is)

1 like

Ik probeer zelf FIRE te worden en vind alles daarover interessant, maar identificeer me niet per se met cryptoguy en camelgirl. Hoop dat er nog wat ‘normale’ mensen aan het woord komen.

1 like

Ook niet met deze guy nu. Echt een bekende valkuil om zo in de toekomst te leven dat je vergeet nu te genieten. Je kunt ook kiezen iets langer over het FIRE worden te doen en dan wél op vakantie gaan, maar bijv door een goede kampeeruitrusting (evt 2e hands) te kopen en lekker jezelf 3 weken natuurschoon in Frankrijk of Italië te gunnen in de vakanties.

2 likes

Haha ja ik vind het concept ook interessant maar dit was iets teveel “gesjeesde heao driebergen autoverkopers” en iets te weinig normalos(ik quote mijn partner).
Camelgirl is in essentie namelijk gewoon dakloos maar dan met een kameel.
Die cryptoguy is in essentie iemand die dingen doet die andere mensen zelf zouden moeten doen :see_no_evil:

Wij zijn inmiddels geswitcht naar James bond :woman_shrugging:

1 like

Ik heb net de eerste aflevering van Take Me Out gekeken, maar jeetje het is nog slechter dan in mijn herinnering :joy:

2 likes

Hahah ja mijn god, ik kijk nu wat slecht! Maar blijf toch kijken merk ik.

1 like

Voor de liefhebbers: op RTL8 zijn ze weer begonnen met het uitzenden van ER :heart_eyes: my lucky day, favoriete ziekenhuisserie haha

3 likes

Iemand die net met het mes op tafel keek? Echt een van de domste acties, je kiest toch de vraag waar je ‘geen idee’ hebt ingevuld om te vervangen?

2 likes

Ja dat was echt dom! Ik gunde haar gelijk de winst…

1 like

Ik moest zo hard lachen :joy:

1 like