Nu op tv-topic

Dit is wel zo iemand die never nooit voor zichzelf zou kiezen en zou stoppen.

Arme ziggy

Oh dit zullen de wappies leuk vinden. Iemand die hun kindertjes gaat indoctrineren via k3

2 likes

Ik weet niet zo goed of ik dit nou irritant vind of wel grappig.

2 likes

Ik ga voor irritant, ik vond de humor in een gemiddelde aflevering van Samson beter.

1 like

Dit moet vast en zeker een weddenschap zijn.

9 likes

Haha ik kwam hierheen om dit te posten

wel benieuwd of hij een beetje kan zingen.

Edit: zeker en vast

Kom er nu achter dat zeker en vast / vast en zeker een andere betekenis hebben.

En dan doe je voor de lol mee en dan eindig je op die stoelen. :joy:

5 likes

Wat een geknepen stemmetje weer

2 likes

Qua uitstraling vind ik haar sowieso K3.
Qua zang twijfel ik. Geknepen inderdaad.

1 like

Ik denk steeds dat ik Babette van Veen zie zitten.

2 likes

Ik ging er gewoon vanuit dat ze het was :sweat_smile:

Ja ik wist het niet zeker. Het is telkens maar zo kort in beeld. :stuck_out_tongue:

Gelukkig volgende week weer 10 nieuwe valse kraaien

5 likes

Ik erger me echt uitzonderlijk aan bijna alles. Een deel vind ik zo nep als wat, die willen gewoon influencer worden. En dan die focus van voornamelijk gordon op uiterlijk, we zoeken geen benelux next top model. En ik word ergens ook ongemakkelijk (is dit het goede woord) van die meisjes van 18/19, vind dat echt nog zo jong joh.

Maar lol haha wat had ik anders verwacht ook. Keek er echt naar uit want vond vorige keer k2 zoekt k3 echt geweldig maar ik cringe nu elke auditie zowat.

2 likes

Hahahaha wat sadistisch. Ze even heel blij maken en dan ‘oh nee toch niet’ bye.

6 likes

Knap dat ze alles konden volgen vanuit die container ook :joy:

Had er ook meer van verwacht, aangezien de vorige keer ook zo leuk was.

Concept vindt ik opzich nog wel leuk, alleen de juryleden niet vooral Gordon, joost mag weten waarom ze hem gevraagd hebben, waarschijnlijk was hij goedkoop.
Al was het waarschijnlijk leuker geweest als publiek eerst mocht stemmen. En dat de jury dan nog een beetje filtert.

De meesten mensen waren helaas valse kraaien. Al mag ik hopen dat geluid in de studio wat beter was dan dat het overkomt op tv.
Verder ook wel jammer inderdaad dat sommigen meer meededen om bekend te worden ipv het echt leuk vinden.

Ik ben trouwens wel benieuwd, misschien wel een beetje een stomme vraag maar zingt K3 een beetje zuiver? (Heb ze al lang niet gehoord, en live is toch anders)

Love trouwens voor alle ouders, grootouders etc. Die in het publiek zitten, en alle valse kraaien moeten aanhoren.

Hoop in ieder geval dat ze een leuk iemand vinden die goed kan zingen.

Dit was mijn spreekbeurt, bedankt voor het luisteren. :wink: