Nu op tv-topic

Hij zat wel lekker in z’n duckfacegame weer dus er was gelukkig wel iets om je aan te ergeren. (Maar idd, best geinig programma voor tijdens het was opvouwen ofzo haha)

1 like

Vanaf vanavond is het op de Nederlandse televisie!

3 likes

Waar slaat deze jury op bij k2 zoekt k3??

Hoe leuk was het geweest als bijvoorbeeld Karen en Kristel in de jury zouden zitten

5 likes

Waarom zitten Hanne en Marthe niet in de jury? Dat mochten Karen, Kristel en Josje wel. Nu komt het helemaal over alsof ze echt niets in te brengen hebben.

En dan Gordon en Samantha Steenwijk…

2 likes

WORDT HET TIK TAK TIK TAK JA OF NEE YEAH

Oei beetje vals of niet

1 like

“Ze lopen hier wel nog ergens rond” ofzo iets zeiden ze net…

Tering waarom openen ze dit programma met dit?

1 like

Kan nu al niet tegen de manier waarop deze meid praat

1 like

Ohhh ik dacht juist, stop maar met zoeken, dit is haar. :rofl:

1 like

Gaat ze dat allemaal laten vallen voor een wurgcontract bij Studio 100? Slim😐

Ben benieuwd of we nog een oud-deelnemer terugzien. Bij Idols enzo proberen sommige mensen het ook telkens weer, dus waarom hier niet. :stuck_out_tongue:

1 like

Neee het is echt zo ik werk met kinderen dus ik praat heel overdreven!!! En ik lach de hele tijd!!

3 likes

Oh nee ik kan dit soort mensen niet aan. Maar ik vind K3 ook kut dus ik ben helemaal de verkeerde doelgroep.

Niemand is ZO vrolijk.

4 likes

Ben je deelnemer 1. zit je daar lekker de hele avond boven in die gouden lijst.

1 like

Waarom hebben Gordon en die andere vrouw zoveel invloed?? Wtf

Terwijl hun het niet eens kunnen horen

1 like

Nu besef ik me wel dat Hanne, Marthe en Klaasje echt goed gekozen zijn. Die waren heel onbevangen en deden niet zo neppig

5 likes

Ze hebben allebei evenveel invloed toch haha? Alleen moeten ze allebei groen licht geven.

Niet dat het geen stomme jury is hoor, want dat is het wel.

1 like

In tegenstelling tot Jindra, die zat zo in mijn irritatiezone.

3 likes

Omg jaaa precies

Snap echt niet hoe de eerste wel door kan gaan en de 2e niet. En dat Gordon zoveel invloed heeft?? Waarom tellen ze niet sowieso ook de beoordeling van het publiek mee.

4 likes