Nu op tv-topic

Nou het publiekscommentaar sloeg ook nergens op bij die gast

Haat aan deze reclame. En wat heeft hij met zijn haar gedaan.

@SemM was het niet iets van 330 ofzo? Wat is het maximale? 500? Want dan vind ik het niet zo hoog.

1 like

Met al die reclame halen we het wel tot 22:45 :sob:

1 like

Ja ik bedoelde überhaupt die juries, ik snap niet waarom ze het niet meteen door het publiek gejudged worden, dan kunnen ‘de professionals’ die met de hoogste scores daarna altijd nog filteren

Wat duurt het ook vet lang trouwens :weary: dacht dat het maar tot 10 uur of zo zou duren

1 like

omg dit liedje

en op een dag zeg ik ja!!

(Sorry @Lula ik kijk nu ook naar kutk2)

Dit is toch kei- en keivals??

Ohh Kürt presenteert :heart_eyes:

Whaha en Samantha Steenwijk is weer van stal gehaald hoor

1 like

Tot nu toe is alles vals.

2 likes

Maar Gordon het meest.

5 likes

Oh ze kunnen er ook nog uitgekickt worden als ze op stoel 10 zitten. :smiley:

Haha meen je :sob: Het werd nu niet echt zo genoemd. “er een beetje onder zitten” whaha mooi eufemisme. Ik zit er ook altijd onder!

*praat met zware shagstem * die stem heb ze van mij.

6 likes

Ik vind haar wel leuk! Tot nu toe

Benieuwd naar de zang nu ja haha

Ik kijk het via Belgie mee dus heb al twee afleveringen erop zitten, maar erger me ook zo aan Gordon, wat een ontzettend slechte jury :tired_face: Soms drukt hij al op die knop als er een knap meisje staat, daar gaat het toch niet om jemig… Ik dacht het went wel, maar nee dat doet het niet. Maar love K3 <3
Ik weet even haar naam niet, maar ik vind die Belgische vrouw in de luisterbox echt geniaal.

1 like

Ik vond het concept in 2015 leuker. Meer aandacht voor de kandidaten, een vrij reguliere auditie en niet zoveel focus op die boxen en stoelen die er nu zijn.

5 likes

Oke laat maar

1 like

Haha die vrouw heeft schijt aan Gordon, nice.

2 likes

Hoe kan deze saaie muts door zijn.

Lekker maakbaar voor Gertjuuhhhh

Maar hij kan ze niet horen dus hij kan ook niet echt om een andere reden drukken? Echt een belachelijk concept dit

2 likes