Ben het aan het terugkijken (Boerderij van Dorst), maar vinden jullie het niet heftig dat Emma zegt dat ze niets voelde bij kamp Moria en dat ze sowieso weinig empathie heeft? En Raven vroeg: ‘Geeft Emma Wortelboer alleen om Emma Wortelboer?’ en toen zei ze: ‘Ik weet niet, ja, misschien.’
Nouja als het zo is dan is het zo, kan ze ook weinig aan veranderen. Ze lijkt zich wel redelijk empathisch te gedragen, misschien omdat ze intelligent is en weet hoe dat moet zonder het te voelen, maar sommige mensen voelen het gewoon niet.
Tja. Ik vond het wel eerlijk eigenlijk. Ik denk eigenlijk dat heel veel mensen dat herkennen en dat vele anderen hun empathie (grotendeels) veinzen. Zeker voor dingen die ver weg gebeuren en niet van invloed zijn op je eigen leven.
@Zemraluani Ja, dat is waar, het is inderdaad eerlijk. Maar bedoelde ook dat ze over zichzelf zei dat ze niet zo empatisch is, dus dat gaat verder dan Moria.
Edit: oh en ze is bij kamp Moria geweest, dus op dat moment was het niet ver weg. Dus als je daar bent en je hebt er dan geen gevoel bij, dan kan ik me daar niet goed inleven (misschien is dat dan weer niet empatisch van mij haha)
Maar ben nu het stukje aan het kijken waarin ze erover praat de volgende dag, waarin ze zegt dat ze het aangedikt heeft wat ze daarover zei.
Ik dacht van de week door het hele MET Gala nog van boooh echt zin om The Devil Wears Prada te kijken.
Nou guess what, vanavond op Net5
Nou meid als je het maar goed genoeg visualiseert gebeurt het ook.
Ik zit via videoland celebrity matchmaker te kijken (weet niet of dat ook op tv komt) maar wie komt daar voorbij bij de speeddates? Die ene van B&B die bij Roxanne was. Volgens mij heet hij Jeffrey, die jongen met zijn BMW. Ik heb het idee dat hij zich voor meer programma’s tegelijkertijd heeft opgegeven? De ‘matchmakers’ hebben toen op insta een oproep geplaatst dat vrijgezellen mannen zich op konden geven dus dat heeft die gedaan. En ook dit was weer zo cringe! Ze vroegen aan hem vertel is een mop. Zegt die ja moeilijk man en het blijft ook gewoon stil. Er zit echt niks in die jongen.
Edit: kan nu geen screenshot maken via videoland want kijk op mijn telefoon. Als je videoland hebt dan komt hij op ongeveer bij 9 minuut 20 ofzo bij de eerste aflevering
Haha ik zag 'm ook, maar volgens mij is hij niet door de selectie heen gekomen
wel heerlijke trash tv! Jammer dat er maar 1 afl. per week op staat
Nee hij is inderdaad niet door de selectie heen gekomen. Inderdaad heerlijke trash tv! Ik hou daar echt van!
De eerste aflevering van VT wonen weer verliefd op je eigen huis zit er weer op. Ik snap het idee van de veranda, maar het verpest zo het aanzicht van het huis op deze manier? De woonkamer vond ik ook niet geslaagd. Hoop maar dat ze er zelf blij mee zijn. Tot nu toe vind ik de make-overs van Lisa altijd een teleurstelling
Ik vond de woonkamer heel mooi, maar zou het zelf niet perse hoeven.
Maar die veranda vond ik ook niet een succes. Het oogde wat goedkoop, terwijl het zo’n mooi pand is.
Ik was denk ik vooral verbaasd over de indeling. Voor mijn gevoel slokte de bank nu de hele woonkamer op. Ook het wandmeubel vond ik te aanwezig. Van de eethoek had ik dan weer verwacht dat die wél meer ruimte zou krijgen en meer in de woonkamer betrokken zou worden. Ze leken er zelf wel blij mee, dat is het belangrijkst natuurlijk.
Zin in de andere afleveringen
Interessante film op npo3: De Zitting. Over een rechtzaak, het gaat om misbruik. Heeel veel goede acteurs vind ik.
En geschreven door Lykele Muus! Bart uit dertigers dus
Over het toeslagenschandaal, superindrukwekkend! Was net op tv
Iemand die Jinek kijkt en enig idee heeft waar de jurk van Elise Schaap van is?
Ik ben dit nu aan het terugkijken (ben halverwege) maar vind het niet heel goed. Kim en Jacob wel maar het verhaal niet echt en vind de rechters OVJ en getuigen heel irritant spelen? Die OVJ op haar telefoon? Dat gekibbel tussen die rechters? Vind het niet erg realistisch
Sandro. Volgens de insta
Oh thanks!! Kon het niet vinden daar
Omg 595 dollar, laat maar
Ik heb net Chansons! gekeken, omdat ik zin had me te ergeren aan dat pretentieuze gelul van Matthijs van Nieuwkerk, maar ik vond het wel leuk eigenlijk. Hij zei ook niet veel, dat scheelt ook.