Het nieuwe programma van Raven van Dorst is begonnen, helemaal zin in!
@Calabasas hahahaha ja die is chill hè, t boeit die vrouwen ook allemaal nul meer echt grappig
Woow deze vrouw bij Chantals Beauty camper zou echt dr haar curly girl moeten wassen
Vind het echt een leuk programma. De combinatie Raven, Martien en Caroline is ook echt leuk, haha
Ik vond het heel leuk! Volgende keer Maarten van Rossem en Emma Wortelboer (of Worteldoek ), ook een leuke combinatie
Ja haha wat een top combinatie is dat
Ik denk dat vrouwen meer als Debbie zouden moeten zijn. Waarom genoegen nemen met minder dan waar je naar op zoek bent en sowieso is zij streng of zijn mannen gewoon grote baby’s aan wie nooit eisen worden gesteld? (Retorische vraag)
En sorry wat een slampampers hebben ze ook naar haar gestuurd. Die Pascal, “ja ik ben wel meer diepgaand en als je gevoel hebt moet je dat ook uitspreken”. Suuuuure Pascal (cuckboy)
Caroline vind ik ook echt een heeeeele leuke vrouw hahaha.
Ja, ik ook! Vind Martien hier ook veel leuker overkomen dan in Chateau Meiland!
Tip voor de liefhebbers: vanavond komt K2 zoekt K3 op VTM! Volgens mij kun je het dan live kijken via de site (of terugkijken) met een gratis account. Weet niet of het ook een eigen topic heeft (kan niet op 2-letter woorden zoeken)?
Huh, wat gek. Ik zie dat het in Nederland pas op 24 september begint Apart dat dat niet gelijk loopt
Ik zit klaar hoor!!
Ik ook!
En opeens krijg ik de melding dat het niet te zien is op mijn locatie??
Ik ook! Flauw zeg… Het vorige programma werkte prima!
Welke VPN gebruik jij? Ik heb er gisteren eentje gebruikt, maar die doet het maar voor vijf dagen…
Ik heb wel een betaalde IPVanish, maar werkt wel ideaal! Ik stuur je even een pb!
Kijkt iemand 4 handen op 1 buik? Ik kijk het nu maar vind het eigenlijk te schrijnend.
Ja hiero!
Boerderij van Dorst met een droge Maarten van Rossem en Emma Worteldoek met een spiraaltje in haar oor
Een lachende Maarten van Rossem bij Slimste mens leek hij ook al te lachen met/om Emma, dus dit is echt leuk!