Nu op tv-topic

Iemand had hier die foto van Jacob gepost met die kat op z’n arm en die yoga mat maar ik kan hem niet meer vinden :sob:

Ik kan hem hier ook niet vinden, maar eentje op Twitter:

17 likes

Wuhahaha dan snap je yoga toch ook echt niet. 1 je bent 15 min te laat, 2 je brabbelt continue door en 3 de katten vechten met elkaar.

1 like

Haha ja dat was ik maar had m verwijderd, omdat ik t ergens een tikje lullig vond, het is en blijft het internet :wink:

Die van Willem vangt gelukkig de situatie misschien nog wel beter

1 like

Hij zit nu gewoon expres de boel te verstieren, ik zag in het voorstukje (op videoland) dat hij daar de volgende aflevering ook weer lekker mee verder gaat.
Ik kan niet wachten, lach me echt dood om die rare kwibus. :rofl: het begon met die pop, toen het verstoren van de yoga, het naspelen van zijn ongeluk in het zwembad, echt wat een vent. :joy:

6 likes

Hahaha ja vond die van jou nog leuker die was dichterbij en zijn gezicht was daar echt een mood

1 like

Eerlijk ik zou precies hetzelfde doen als Jacob met 4 van die humorloze heksen in mn B&B.

4 likes

Nou zeg, hij heeft een keer een yoga cursus gedaan dus hij weet er echt wel wat van hoor!! We kunnen nog wat van hem leren!!

1 like

Ik loop dus heel erg achter hoor maar wat is die cactuskas vet :heart_eyes: Van die guy in Portugal

Edit haha zin in die yogadrama. En bij media inside gister was zo’n sneu fragment over hem. Die vrouwen leken daar echt onaardig. Is dat echt zo of was het alleen dat fragment?

Edit2 haha denk het eerste, want nu zit een vrouw af te geven op het feit dat hij iedere ochtend dezelfde smoothie smaakt. Laat die man lekker

2 likes

Ik kijk met een half oog maar die vrouwen zijn allemaal 50+ en hebben al een leven lang dealen met onaangepaste mannen erop zitten en daar overduidelijk geen zin meer in.

Die Jacob is wrs zn hele leven enabled doordat iedereen gewoon dacht nope en heeft geen idee dat ie een rare onaangepaste kerel is en snapt er niks van waarom ze niet allemaal Heel Erg in hem geïnteresseerd zijn.

Trouwens ik heb wel een onwijs goed tv concept nav media Inside gister. Kerrolain en die Jacob samen 4 weken in quarantaine in Portugal.
Eens kijken of je hem dan nog zo zielig vind Kerrielijn!!! (Dit eindigt sowieso in moord)

13 likes

Haha nou dan hoop ik dat die vrouwen ook gewoon vertrekken ipv profiteren van het gratis vakantieadresje in Portugal met nieuwe Libelle-vriendinnen

En top tv-concept. Misschien kan er nog een spelelement bij, dat ze samen opdrachten moeten uitvoeren om uiteindelijk de code van het huisslot moeten kraken zodat ze dan weg kunnen

3 likes

I like it

Haha ja maar dat kan dus niet, ze moeten daar 14 dagen in quarantine blijven ivm de Corona regels daar… denk dat ze anders inderdaad al lang met de noorderzon vertrokken waren

2 likes

Maar Jacob maakt echt ook al plannen voor na die twee weken. Vraag me dus af of dat die vrouwen er nog in meegaan of ze direct hun koffers pakken zodra de quarantaine plicht over is

Ik snap dus niet de haat op ‘Jacobs vrouwen’. Vind zijn gedrag echt stuitend, vind eigenlijk dat ze vaak nog vrij mild op hem reageren. Respect dat ze nog niet gillend zijn weggerend.

11 likes

Ik snap 't niet, wat is er met deze foto?

Dat blonde haar van nu is wel echt veeeeel beter dan dat donkere

1 like

Wat is dan liefde komt nu op tv!

1 like

Ik ben nu door jullie B&B Vol liefde te kijken, wat een ongemakkelijke tv

8 likes

Wel jammer dat ze die foto waar die jongens zoveel moeite voor hebben gedaan niet op insta heeft geplaatst.

1 like