Nu op tv-topic

Haha ze zaten gewoon tegenover elkaar aan de eettafel

Hahaha heb dit helemaal gemist

3 likes

Haha ja weet ik! Maar daarvoor, of whatever. En dan lekker je tabbladen niet afsluiten :joy: anyway, ja maakt ook niet uit. Was idd wel grappig

1 like

Aflevering 21 is weer een pareltje trouwens

Gwen gaat naar huis, Bert is op zijn meest Bert als ze afscheid nemen, het is awkward

In Brabant haat alles en iedereen Christiaan en dat is terecht, mitch blijft leuk

In Oostenrijk is het nogal gezapig allemaal, geen drama eigenlijk, wel lekker cringe allemaal

In Italië bij Deb is het weer gewoon precies wat je denkt, verandert weinig

5 likes

Ik word echt AGRESSIEF van die achterlijke blauwe tas met rode hengels van Debbie. In een eerdere aflevering ging ze met Pascal op het balkon zitten en nam ze die stomme tas ook mee, ik wil die tas echt in de fik steken.

En ik vind haar ook echt zo’n zeikerig mens, niks is goed genoeg en als een van de mannen dan iets vraagt dan herhaalt ze hun vraag op zo’n minachtend toontje.

16 likes

In de nieuwe aflevering maken de mannen ontbijt en dan heeft Debbie ze expres de verkeerde tijd gegeven want ze wist al dat die mannen natuurlijk alles fout zouden doen hihaho ze vinden het ook duidelijk stom maar zij doet alsof het een goeie grap is

1 like

Oh net als toen ze hakken aan deed in plaats van slippers! Echt lachen gieren brullen altijd met die Deb.

@Spaarlamp Haha ja die tas is oooooveral.

9 likes

Hahaha wat een gekke meid is het ook. Zou zij nu zelf nu ze dit terug ziet dan echt nooit eens denken van wtf hoezo ben ik zo?

3 likes

Die Debbie en d’r BFF, I can’t. Want een ontiegelijk degelijke mutsen.

7 likes

Afl 21

Het ergste vond ik Debbie die de hele aflevering loopt te zaniken dat ze “diepgang mist omdat ze geen vragen stellen”, en vervolgens in het shot erna “nou ik ga in ieder geval geen initiatief meer tonen” 🥲

8 likes

Hahahh ik dacht een paar afl terug dat dit haar moeder was

Maar zij passen wel echt bij elkaar. :woozy_face:

2 likes

Ik moet nog steeds lachen om jennie (?) die zo heel droog zei “oh kut” toen jacob aan kwam lopen. :joy:

7 likes

Kijk nu al uit naar Jacob die heel akward gaat dansen.

1 like

Kijkt er iemand ook media Inside? Ik heb al 3keer HOU JE MUIL KARROLAIN naar de tv geschreeuwd 🥲

Ah 4x

5x
Mannen moeten mannelijker worden :sick:

Ik vond kerrolain echt een fakking domme trut

3 likes

Ik dacht dus de hele tijd dat Marc van der Linde aan tafel zat…… ik was de was aan het doen en aan het luisteren, maar hij was er niet. Die presentator heeft dezelfde stem.
En dat B&B geneuzel van wat nu als het andersom was geweest bla bla bla

1 like

Pullde ze nou echt een “it’s a tough time to be a man” op live televisie? Smh

4 likes

Zo leuk dat Media Inside weer terug op tv is. Zelfs met Kerrolijn! Echt genieten hoe ze tv kapot maken

Link Bekijk Media Inside op https://www.npostart.nl/BV_101406496

@Bergamot ja ik had hetzelfde haha

1 like

Jep… alleen maar omdat de vrouwen bij die Jacob niet uit beleefdheid mee gaan in zijn totale onaangepastheid

En ze vond het ook vervelend dat Janine Abbink Louis van Gaal onderbrak met vragen want hij heeft zoveel interessants te vertellen.
En zomergasten is een makkelijk programma je moet je gast gewoon een beetje beter aanvoelen.

Jammer dat Marcel niet veel vaker heeft gezegd dat hij boeren helemaal ruk vindt.
Hopelijk volgende week leukere gasten.

Vraag me echt af waarom ze hun hebben gevraagd want volgens mij hebben ze beide een grafhekel aan kerrolain en talitha

4 likes

Marcel: “het is dus eigenlijk een mannenpestprogramma” :sweat_smile:

De blikken over en weer van Marcel en Gijs zeiden genoeg over wat ze van de gasten vonden. Ik vond de opmerking over de aflevering met Lize Korpershoek ook mooi “alle grapjes waren er uit geknipt” :joy:

2 likes

Hahahaha ja arme Lize want ze kwam ook echt niet uit de verf daar.

Ik vond Raven van Dorst en Natacha Harlequin tot nu toe wel echt de leukste gasten.

1 like