Nu op tv-topic

Oh die nieuwe vrouw bij Bert is intens.

1 like

He shit ik had stiekem gehoopt dat Romana weer op de stoep zou staan

1 like

Jongens heerlijk, er komt ook een vlaamse versie van B&B vol liefde! Can’t wait. :partying_face:

https://vtm.be/schrijf-je-in-voor-bb-vol-liefde

En verder staat er een nieuw programma op de planning: Blind begonnen (dan gaan zij een nieuwe baan voor je vinden). Dus mocht je je willen opgeven. :wink:

6 likes

Nieuwe aflevering B&B vol liefde

Ben benieuwd of Mark dit expres na zijn vertrek heeft gepland met die accordeonles? Om ze terug te pakken en te laten lijden? :joy:

Die nieuwe bij Bert vind ik nu al niet leuk, ze is nu al too much, maar kan hem wel goed aan denk ik.

Hoop dat die Christian snel weggaat bij Roxane, de sfeer is er echt om te snijden.

En Jacob is lekker vals en kinderachtig, met zijn ‘ik vond ze vanaf het eerste moment niet aantrekkelijk’ en zelf opeens hele andere plannen trekken en daar Mariane in willen meenemen en dan gekwetst zijn omdat zij zich wel aan het oorspronkelijke plan houdt? Classic Jacob weer.

8 likes

Nu al zin in de aflevering zometeen.

Is dit niet de aflevering van morgen op tv? (ben even de kluts kwijt hoe ver Videoland vooruitloopt)

Geen idee, ik doe niet aan vooruit kijken. Voor mij is de ‘nieuwe’ aflevering gewoon die van vanavond.

Ik dacht eerst altijd 1 hele dag (dus van vanavond en morgen) maar soms lijkt het wel alleen eerder op de dag zelf (dus alleen iets vooruit kunnen kijken tov mensen zonder Videoland)

Roxanne zegt meestal precies wat ik denk maar tegen die mannen zegt ze echt totaaaaal niet waar het op staat heel nep doet zij

9 likes

Ik vond het ook bijzonder dat ze dat gesprek met Jeffrey had over dat ze wilde dat hij vertrok, en toen tegen hem zei dat hij het aan de anderen mocht vertellen. Weet niet meer precies hoe ze het zei maar ze schoof het echt zo in zijn schoenen, beetje gemeen vond ik het haha.

4 likes
Samenvatting

Ook die blikken van Mitch en Teun naar die Christiaan hahahahaha echt een kut sfeer en Roxanne maar hinneken van de zenuwen

“Ik heb met galjaard pony gereden”

En dat met die arcodeon les was fucking nep net als dat gedoe met die handzeep de vorige aflevering

6 likes

Nou zit er weer klaar voor :sweat_smile:

Jezus mens dan kook die eieren zelf als het te lang duurt

omgggg jezus, ik kook alweer.
Deze vrouw

Goede vertrouwen in ons hahaha BAM Pascal

2 likes

Wat een dolle meid met d’r grappen

Ik snap de grap ook niet.

1 like

4, 8 of 16 minuten overleg. Wat een vermoeiend mens

2 likes

Ja viel mij ook al op, zo irritant. En laf

image

2 likes