Nu op tv-topic

Jaaa die ken ik hahaha fantastisch was dat.

1 like

Nou als ik met 3 siblings op m’n 24ste op een kamer lag zou ik ook op stage naar een exotisch land gaan en me helemaal uit elkaar laten trekken door alle locals 🥲

7 likes

Even wachten nog! Eerst trouwen… En komkommer snijden haha

1 like

Ja same maar ik zou niet blijven plakken voor de eerste beste don juan.

1 like

Nee tuurlijk niet, voor middelmatige mannen kan je ook thuis blijven.

4 likes

god ze kijkt nu al met de minuut droeviger uit haar ogen

1 like

Zelfs haar wijntje wordt haar afgenomen. Maar ze vindt alles wel best

2 likes

Of all places kiest ze een christelijke man uit in Egypte? Ze maakt het zichzelf niet bepaald makkelijk he. En als het nog eens een leuke man was het geweest.

Zal nooit begrijpen waarom mensen (vaak vrouwen) voor zulke niet-leuke mannen naar de andere kant van de wereld verhuizen.

3 likes

Om Arie Boomsma, de Messias van deze tijd, te kunnen ontmoeten :sob:

Oo volgens mij had ze leuke broers of zwagers. Ik zag zeker twee aantrekkelijke mannen

3 likes

Ik hoop maar dat dat tranen van geluk waren op d’r trouwdag…

1 like

Yes ik vertrek drama! Lekkage! @Oprah

2 likes

hahahaha ‘wat erg’

3 likes

Ook nog een lekkage, wat sneu haha

Die Wilma is niet fijn om mee samen te werken…

Vind het leuk om te kijken! Maar het is geen reality. De productie heeft een verhaal (totaal onvoorbereide hipsters kopen park) en elk beeld en de voiceover moeten dat bedachte verhaal inkleuren. Er word ook heel veel weggelaten of in andere context of volgorde getoond in zo’n programma. No way dat zij die lening van de bank krijgen als ze zo onvoorbereid zijn zoals ze worden neergezet, ze weten echt wel wat ze doen.

Ik heb zelf eens meegedaan aan een tvprogramma en dat was een leuke uitzending geworden, maar het verhaal daarin had vrij weinig met de werkelijkheid te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Ik had ook heel erg het idee dat het een beetje is aangedikt om het verhaal kracht bij te zetten. Maar desalniettemin ben ik wel enorm benieuwd naar hoe het verder gaat met de verbouwingen en het uiteindelijke resultaat. Ik hoop wel echt dat het goed wordt opgeknapt dat het schoon en nieuw is, en niet dat er alleen maar een likje verf over de schimmelplekken heen gaat en dat het oude meubilair alleen wordt ingeruild bij de kringloop voor iets wat zogenaamd hipper vintage is ofzo.

Ik heb trouwens geen tv dus ik kijk via kijk.nl, helemaal vergeten dat dat bestaat! Ik ben nu ook Het Blok NZ aan het bingen. Hoop echt dat dat ook weer eens in NL terugkomt! Is het ook een Nederlands concept eigenlijk?

Ik ben het nu ah terugkijken. Valt me op dat Rasj echt totaal niet enthousiast is ih begin. Tijdens 1e gesprek met Willem (hij bulldozert ook lekker over al haar bezwaren heen) en als Willem en Martijn langsgaan voor de 1e bezichtiging

1 like

Ik heb hem uitgezet nadat Willem zei ‘we gaan vandaag even een MOEILIJK dik businessplan schrijven.’

Ga weg 🥲 met je oorbel 🥲

10 likes

Ik ging niet kijken maar dit topic is een heerlijke samenvatting. Daarna even naar de insta maar die is vooral lekker heel vaag met hippe kindjes.

1 like

Oké het is niet nu op tv, maar ik kijk Snackmasters terug. Concept is heel leuk, maar ze moeten Sultana koekjes namaken. Sultana’s zijn toch geen snacks :sob:

1 like

Nee vind ik ook! Ik was ook mega teleurgesteld, denk ze gaan bigmacs ofzo maken. Neehoor, gore sultana’s :nauseated_face::sob: nouja voordeel eraan is dat ik iig geen honger kreeg tijdens t kijken