Nu op tv-topic

En zn kapsel.

1 like

Zo leuk dat de “wij zijn de unlimiteeeeds”-reclame weer op tv is. Een stuk aangenamer dan “ons huisss”

2 likes

Wat is vanavond op tv behalve The Voice?

Deze was zo kut, elke keer die babyFOON de noot proberen te halen kreeg daar helemaal de kriebels van

2 likes

afbeelding

Nog een nieuwe walgelijke optie in de categorie reality.
En anders op NPO3 een nieuwe spannende (denk ik) serie

3 likes

Ik kan niet naar Nick & Simon kijken omdat m’n broertje echt een look a like van Nick is :joy:

Zelfs geen b&b vanavond 🥲

Komkommertijd begint steeds vroeger!

5 likes

Voor mijn gevoel is het echt al een jaar komkommertijd

7 likes

Ik zou best een docuserie over ABBA willen kijken maar waarom moet dat nou weer gepresenteerd worden door drie middelmatige mannen uit Volendam

ugh

8 likes

Big Mac is volgende week volgens mij!

Haha ja en dan Mil die de hele tijd hapt van een sultana en dan zo enorm geniet en doet of het een ultieme snack is. Ook in de fabriek de hele tijd wat een geweldig proces het is! Wow ja een laag deeg, laag jam met rozijnen en weer een laag deeg. Amazing. “Oh er zit geen boter in, wat dan? Zonnebloem olie?! Geniaal”

1 like

Zijn hier ook “Help, man is klusser!”-kijkers? Ik zie dat dat ook op Videoland is. Dat is toch ook echt ramptoerisme, geweldig. En dan die John Williams die het allemaal zit op te stoken hahaha. Blijkbaar is er net weer een nieuw seizoen bezig, op maandagen

6 likes

Ja! En idd elk seizoen hetzelfde riedeltje, 2 uitgebluste mensen, huis al 10 jaar takkebende. John (love john’s teleurgestelde hoofd altijd btw) lekker poken in de relaasie met vragen en insinuaties. Woonkamer verbouwd en de komende tien jaar maakt niemand de rest van het huis af. Repeat.

1 like

Het is mijn partners favo programma :joy: en dan gaat ie de hele tijd zeggen “oh ik kan dit niet aanzien” “hoe kan je zo leven” “hoe lang is dit al zo?” “Wat zou John Williams nu denken”.
En dat elke week :rofl::upside_down_face:

3 likes

M’n nicht heeft haar zwager (de man van haar zus, mijn andere nicht) aangemeld, helaas zijn ze niet uitgekozen hahahaha.

2 likes

PS love it dat er weer ww2 films op tv zijn!
Zwartboek check.

Hoop eigenlijk dat The Pianist deze week ook nog wordt uitgezonden, maar zal wel niet.

1 like

Die staat op netflix mocht je dat hebben.

2 likes

Oooh ja helemaal vergeten… stom! Thanks voor de reminder.

2 likes

Puur genot voor een mannenhater als ik. Staat het hele nieuwe seizoen op videoland? Dan moet ik ff een abo’tje afsluiten haha

3 likes