Nu op tv-topic

“Welkom in het echte Italië”

7 likes

Ik kijk vooruit via Videoland dus ff in spoiler

Hoezo geeft Debbie Pascal een 2e kans mbt diepgang (wat dat ook mag betekenen). Dat heb je of heb je niet? Hoe moet dat groeien ineens.

Ook echt grappig hoe hij reageert: “nu weet ik beter wat je zoekt; ik ga eraan werken” haha

En dan met die nieuwe:
Ik zou ook wel dichtklappen bij haar hele directe manier van die serieuze vragen. Dat moet toch een beetje opbouwen? Het is ook niet dat zij zich nou zelf heel kwetsbaar en open openstelt

6 likes

@Scorpiovibes

Haha ja Debbie vind Pascal volgens mij heel irritant, dus ik snap niet waarom ze niet gewoon afscheid van hem neemt. Maar goed net als met Melvin vind ik haar heel passief agressief en onduidelijk in haar communicatie.
Maar met die nieuwe gast snap ik haar op zich wel, ik weet niet hoe het gemonteerd is natuurlijk maar er kwam echt geen zinnig woord uit eigenlijk. Hoewel Debbie niet echt een chill persoon is kan je volgens mij nog best wel met haar praten, in eerdere dates gaf ze wel altijd antwoord op vragen over haar familie, of waarom ze hier was gekomen etc., dus ik snap wel dat als iemand helemaal niks zegt behalve “oh zou de bediening wel weten of we buiten zitten” je denkt “oké…”

2 likes

Debbie verwacht ook gewoon dat die mannen haar meteen begrijpen. Ze geeft het allemaal geen tijd.

Caroline is ook een beetje zoals zij. Bijvoorbeeld dat met die mosterd in die supermarkt. Dan neemt hij de verkeerde mosterd mee, want ze wilde graag grove mosterd. Maar dat had ze niet tegen hem gezégd. Ik zou ook gepakt hebben wat ik zelf altijd neem. Alsof die mannen allemaal hun gedachtes kunnen lezen. Je moet toch tijd nemen om elkaar te leren kennen…

9 likes

Hahah ja ik zie wel vaker filmpjes van haar, best komisch.

Hier doet ze Debbie en dr kakvriendin ook goed na :joy:

https://www.instagram.com/reel/CSFLp8LC6tg/?utm_medium=copy_link

7 likes

Haha die date van Roxanne die alleen maar over eieren praat hahah ik zou echt compleet de slappe lach krijgen als ik haar of een van die andere mannen was.

7 likes

Wat mij bij haar ook zo verbaasd is dat zij verwacht dat die mannen het initiatief nemen. Zij vindt dat de mannen, die de omgeving etc. niet kennen, haar meenemen op dates. Die mannen zijn daar helemaal naartoe gekomen voor haar. Hoezo kan zij zelf niet het initiatief nemen om een date te organiseren?

Ik denk trouwens dat die Groninger wel fijne diepgaande gesprekken met haar kan voeren, maar dat hij zich eerst op z’n gemak moet voelen.

Ik heb trouwens een beetje een crush op Teun. Volgens mij is dat echt zo’n leuke, sympathieke vent met een fijne uitstraling.

3 likes

Maar echt hé. Er zijn 4 mannen voor je op een vliegtuig gestapt vriendin, waarvan je er 2 zelf hebt gekozen. Wat wil je nog meer… daten doe je sowieso samen zover ik weet dus wellicht ook even wat moeite doen.

Maar zij vindt gewoon niemand leuk, direct bij binnenkomst was het al niet naar wens van Hare Majesteit. Dus snap eigenlijk niet dat ze het sowieso allemaal niet afkapt maar zal vast ook iets contractueels achter zitten

1 like

Bert die eerst Romana en nu ook Gwen muts noemt… ik vind dat hij dat zo schattig zegt :pleading_face::pleading_face: hahaha

10 likes

Ik kijk nu die aflevering dat Jeffrey een stukje gaat rijden met Roxanne. Echt zo aantrekkelijk een man met zo’n snelle auto, echt mooi man dat optrekken enzo. En die auto moet ook eerst even opwarmen voordat je kan gaan rijden, heerlijk. Zo die Roxanne heeft wel geluk hoor, met zo’n échte man

4 likes

Dacht tot je laatste zin even dat je serieus was. Ik verdenk Jeffrey er ook van dat hij een konijn heeft puur om in de smaak te vallen bij de vrouwen (ja ik vermoed dat zijn gedachtegang wel zo simpel werkt).

7 likes

Ik ben denk ik verliefd op Bert.

1 like

Ik vond hem net oké worden, een beetje ontdooien en toen zei hij in de nieuwste aflevering/aankondiging van de aflevering daarna die nu op videoland staat

“nummertje vijf lekker wijf” :rage: :rage:

3 likes

@Bergamot
Kijk je?
Alles is business

Sorry wat?


Oké Debbie een gesprek over bisnis staat meteen gelijk aan een gesprek ‘op niveau’?

2 likes

Denk dat Roxanne zowel met Teun als met Mitch een relatie aan moet gaan.

3 likes

Nee ik kijk de great Britsh bake off vandaag.

Heyyyyyyy die Christian is dat toch niet die vriend van haar IG?

Een stot van een vrouw

Ik ken die nieuwe gozer van Roxanne ergens van, een ander programma ofzo?

1 like