Nu op tv-topic

Zei hij nou ‘een stoot van een vrouw’? :sob:

2 likes

Okeee vooruit!

1 like

Ooooh nee arme Monique, gezellig samen met Sophie verder :grimacing: Ik denk niet dat het nu nog iets gaat worden daar als die twee elkaar blijkbaar niet liggen. Dat is toch geen situatie om iets in op te laten bloeien…?

2 likes

Zo :dizzy:intens :dizzy:

1 like

Nee vond het ook stom dat Vincent daar zo op zat te hameren, dat die versie van Monique niet leuk is. Ja sorry weet je hoe turbo ongemakkelijk het is en de boy die je leuk vindt negeert je wat en er is een nieuwe overheersendere chick ik town. Pak je verantwoordelijk in deze Vincent

8 likes

Ik vind het echt bijzonder hoe ‘verliefd’ Pascal op Debbie is. Het lijkt echt van een kant te komen, heeft 'ie dan zo’n bord voor z’n kop? Denk gelijk dat er wat mis is met hem haha maar misschien heeft 'ie gewoon weinig ervaring ofzo.

15 likes

Echt leuk zo’n spontaan gesprek met zijn moeder!!

3 likes

Dat wou ik net komen posten. Hoeeeee kan je zo’n ijskonijn leuk vinden? Zelfs z’n moeder moet ervan huilen

1 like

Denk wel eens, was er maar weer eens iemand die tot tranen aantoe verliefd op me was

1 like

Ja huilen omdat ze haar niet als schoondochter wil zeker :sneezing_face:

Wat staat Vincent gek ik de lucht te happen?

Wat vinden we van deze kippenman?

1 like
1 like

Oh yes ik kan 21 vooruit kijken, dacht dat 20 de laatste was deze week :partying_face:

Ow god hahaha die Debbie, hele feedback voor die arme jongen.

2 likes

Vertel vertel vertel.

NEE!

Ja wel toch wel

1 like

‘‘Ik ben blij dat je dat zegt’’

Maar eigenlijk denkt hij :cry: :cry: :cry: :broken_heart: :cry: :cry:

3 likes

gEeN kRiTiEk MaAr FeEdBaCk

4 likes

Hij komt mij ook heel bekend voor! Maar kan er ook niet opkomen.

4 likes