Nu op tv-topic

Nu al zin in de aflevering van morgen na het voorstukje :laughing:

4 likes

Debbie staat op een kruispunt oeeee

1 like

Tante Deb zit bij Humberto, ben benieuwd

En Fedja :heart_eyes:

1 like

Jeeezus komt die film over Deventer moordzaak nu eindelijk ja? Werd steeds uitgesteld door coroon, echt irritant

1 like

Nou ook die ouwe lul die bij Roxanne aankomt…? Wat was dat

Geloof het niet, deze op tv zag er een stuk kalender uit dan die man op haar insta haha

Is het Mark?

1 like

Ik vind het eigenlijk wel verfrissend. Met dat stukje bij het zwembad hij gaat die surfplank halen enzo maar hij vraagt ook niet goh hebben jullie zin hierin en laten we dit doen ofzo

En ik zou t waarschijnlijk zielig vinden en dan maar een beetje helpen en hmm hmm ja goed verhaal enzo mee doen terwijl ik echt zo denken teeeeering kerel what the fuck.

Edit wat een poepie is Frédérique

3 likes

ff zonder de mensen die het runnen mee te rekenen, naar welke b&b zou je wel op vakantie gaan?

  • Dat luxe landhuis in Nederland
  • Dat studentenhuis wat nog niet af is in Noord Italië
  • Het paleisje (ahum) in Zuid Italië
  • Brandschone toko in Oostenrijk
  • Het schattige krot in Frankrijk
  • Het all inclusive geval met tennisbaan in Portugal
  • Geen enkele!

0 stemmers

1 like

Zou niet zo snel naar een b&b gaan want te weinig privacy, maar als het moet dan naar Oostenrijk. Lekker schoon en een prachtige omgeving. Ik denk alleen dat je qua eten beter af bent bij Roxanne.

1 like

Ja die b&b van Bert daar is volgens mij geen ene reet te doen (en slecht weer).
Maar als ik daar de hele tijd kaasplankjes mag eten, bier mag drinken, beetje lezen en die hond uitlaten dan vind ik dat echt wel chill eigenlijk.
Dat geldt in zekere mate ook voor de andere maar dat huis van Vincent vind ik net een gevangenis en die van Roxanne ligt volgens mij naast een industrieterrein dus later.
Edit: dus eigenlijk overal behalve die twee

1 like

Ik zou alleen naar die van Vincent gaan om de hele dag die hond te aaien, die is zo lief

1 like

Hahahahahahaha kijk nu Humberto en bij Roxanne komen er nu mannen naar de b&b om even kennis te maken met haar. Vraagt hij of Debbie dat ook heeft. Beetje geheimzinnig dat ze wel twee gasten uit NL heeft. ‘Oh en zijn het toevallig mannen?’ Ja ja, zijn wel mannen. En daarna ineens ‘ja het is een stel’. Ja meit want je bent zo’n ijskonijn dat die mannen lekker naar Roxanne gaan en niet naar jou

3 likes

Ik denk dat het bij die vrouwen van Jacob ook een beetje opgebouwde frustratie is waardoor ze zo reageren. Niet netjes misschien, maar ik snap ze wel goed. Ik heb het introductiefilmpje van hem volgens mij niet volledig gezien, maar kan me wel voorstellen dat hij daar anders in overkomt.

1 like

Dit denk ik ook. Ik denk dat deze man heel veel aandacht vraagt en ze hebben dat al eens geprobeerd met hem te bespreken. Dat heeft niet gewerkt. Aangezien ze niet weg kunnen proberen het zoveel mogelijk te negeren denk ik, waarin het soms zo moeilijk te negeren is dat ze wel iets ontglipt. Het siert ze niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Vind het wel ook sneu voor Jacob trouwens.

2 likes

Ik kijk even Humberto terug (heb Romana al gespot in de mooie jurk) en ben echt onder de indruk van Frederique. Wat een empatisch en wijs persoon! Ik ben heel erg onder de indruk.

Edit: wat is Fedja toch een aantrekkelijke vent.

1 like

Ik keek het ook en bedacht bij Fedja juist; goh het is niet zo dus dat alle mannen (net als wijn) erop vooruit gaan. Vond hem vroeger hotter

Toch ook leuk weer even de dynamiek tussen Romana en Bert

Ik zit dit even terug te kijken, wat raar dat er een gast bij Bert in beeld zit. Wil je dan zo graag op tv of was het stiekem toch een vijfde vrouw :sweat_smile:

3 likes

Ja he, echt heel raar. Hoezo ook dat zij zelf dan random zegt ‘oh ik wil ook in beeld’ why? En ze zei ook niks, ook niet toen Humberto vroeg of ze Nederlands was. Zat ze daar een beetje te hinneken

1 like