Nu op tv-topic

Onderweg moet Melvin wel even opgepikt worden voor @Oprah

2 likes

:drooling_face::fire:

En Mark niet vergeten!!

1 like

Hahahahahah ik gil, riep die vrouw nou ‘oh kut’ toen Jacob aan kwam? Ook gewoon dat niemand wat terugzegt als hij goedemorgen zegt. Dat vind ik wel zielig

Ja het is eigenlijk best wel zielig voor Jacob nu.
Als ik zo’n vrouw was zou ik toch wel iets meer m’n best doen. Er kijken zoveel mensen naar dit programma, zet je zelf iets beter neer. Nu komen ze gewoon over als kutwijven.

6 likes

Frie sikstie

3 likes

Ja he. Duidelijk dat ze hem niks vinden en daar alleen nog zijn omdat ze in quarantaine zitten, maar maak er dan het beste van. Die man is raar ja, maar vind het ook wel zielig voor hem hoe die vrouwen zich gedragen

2 likes

Ik denk echt dat ik een Caroline ben over +/- 19 jaar.
Zit ik ook ergens in Oostenrijk.

4 likes

Ik hoop niet dat je dan zo eng uit je ogen gaat kijken. :roll_eyes:

9 likes

Ik heb stiekem vooruit gekeken een beetje, maar die sportschool mevrouw zegt op een gegeven moment ook letterlijk tegen de camera ‘geen van ons wil hem, maar hij wil het niet zien en nu gaat ie kinderachtig doen’. Oké dit was wat geparafraseerd

4 likes

Christus te Paard is dit de moeder van Debbie? Zelfde opmerking als met die armband, maar dan over mosterd

1 like

Echt sneu!

1 like

Vind het ook niet helemaal eerlijk, je wordt met een groepje daar gedropt kunt nergens heen en hij krijgt ook niet de kans om dingen 1 op 1 te doen ff weg van de groep want je mag t terrein niet af

2 likes

Ik vind die vrouwen echt zo’n clubje wat na dit programma ook zo’n truttenclubje blijft

Starten ze ook nog een Facebook groepje voor alle ins en outs omtrent B&B. Instagram snappen ze natuurlijk niet.

3 likes

Heb op feesboek gestaan

Vincent & Monique!!! :heart:
Ik kies voor Art.

4 likes

Ik ga volgende week naar Italië zal ik naar Debbie gaan? :rofl:

8 likes

JA! En n verslag op de gram

2 likes

Zou dit logeerfeestje bij Vincent onderdeel zijn geweest van Art z’n midlife crisis?

2 likes